Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on brassailun aihe, jos tulee nopeasti raskaaksI?

Vierailija
01.07.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tosiin moiseen koskaan törmännytkään. Ikävä kyllä joskus olen kuullut piinallisia vuodatuksia hormonihoidoista ja raskautumisen vaikeudesta. Ei sekään ole mikään pätemisen aihe tai sympatian keruun paikka luetella, mikä vaiva oli sen pikku-jasun hommaamisessa. Aivan kuin pitäisi langeta povilleen sen sinänsä toki ihan suloisen lapsen edessä. Jokainenhan lapsi on ihme tavallaan ja ihan yhtä arvokas.

Vierailija
22/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymistaidotkin voi joku ajatella olympialajiksi o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tosiin moiseen koskaan törmännytkään. Ikävä kyllä joskus olen kuullut piinallisia vuodatuksia hormonihoidoista ja raskautumisen vaikeudesta. Ei sekään ole mikään pätemisen aihe tai sympatian keruun paikka luetella, mikä vaiva oli sen pikku-jasun hommaamisessa. Aivan kuin pitäisi langeta povilleen sen sinänsä toki ihan suloisen lapsen edessä. Jokainenhan lapsi on ihme tavallaan ja ihan yhtä arvokas.

Vierailija
24/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten tulin raskaaksi ekalla yrityskierrolla. Tällä viikolla sain keskenmenon. Käsi ylös kuka on onnistunut molemmissa ekalla! Häh? Täh? Löytyykö??

Täällä melkein samanlainen. Tulin raskaaksei, vaikkei edes yritettykään. Ja kesken meni. Eka raskaus siis kyseessä. Mutta brassailu loppuu tähän, koska toka raskaus lähti vasta kolmannesta kierrosta. Pöh.

Terv. 6

Vierailija
25/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää brassailuksi sen, jos rehellisesti kertoo, että ei sen kummemmin yrittänyt raskauksia, antoi vain niiden tapahtua.

Kyllä mä ainakin kerron, jos tulee puhe, että molemmat lapset ovat saaneet alkunsa helposti, eikä meillä siihen kuulunut sen kummempia päivien laskuja tai ovistikkuja tms. Kerron tämän siksikin, että ihmiset usein kuvittelevat, että jos ikää on 35+, niin raskaaksi ei tule millään. Olin raskauksien alkaessa 35 ja 37.

Vierailija
26/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe ole yksin riittävä, pitää olla semmoinen pätijäluonne. Ja täällä AV:llahan niitä riittää ;) Musta hauskimpia on nää pilluntiukkuusketjut, joissa anonyymit mammat todistelee toisilleen hampaat irvessä, millaiset valiorömpsät heillä on.

Vierailija
27/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun miehen sisko ylpeydestä hehkuen kertoi tulleensa raskaaksi "heti kertalaakista"...Itelle tuli vähän sellainen tunne että liikaa informaatiota. Paljon riippuu siitä miten asian kertoo (jos välttämättä haluaa kertoaa että raskaus sai alkunsa nopeasti): onko sävy sellainen että se kerrotaan niinkuin kyseessä olisi oma saavutus ja erinomaisuus vai onko pohjalla enempi kiitollisuus ja ihmettely siitä kuinkas kävikään.

Kyllä se tuntuu jotenkin tympeeltä jos tollasta asiaa kertoo kovaan ääneen kehuskellen...kertoo paljon ihmisestä.

Vierailija
28/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi edes ihmetellen tai kiitollisena todeta ettei vain mahot vedä hernettä nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan