Joku raja sillä "ihan hyvää hyvyyttäni"-ajattelullakin!
Siis jestas että keittää!
Miehen veljen vaimo sai kuulla kautta rantain että olemme menossa naimisiin. No nyt hän sitten otti, omine lupineen, asioikseen alkaa järjestämään häitä, polttareita, koristeluja jne. kun "hän tietää niistä jotain".
Hän ei siis ilmoittanut meille mitään että tekee yhtään mitään. Nyt aamulla vain paukautti kotiimme sisään, roinakasan kanssa ja kysyi että joko aletaan tekemään kortteja. Meni hetki tajutessa että mitä ihmettä hän tarkoittaa.
Kun sitten ensijärkytykseltäni havahduin, katselin hänen ideoitaan "kiinnostuneena" ja lopulta sitten sanoin että kiitos mutta olimme ajatelleet erilaista teemaa, värejä jne.
No, rouvapa otti jättimäiset herneet nenäänsä, alkoi huutamaan niin että mies heräsi, että hän on jo varannut paikat (?!?), sopinut papin kanssa asioista (emme kumpikaan kuulu kirkkoon joten kirkko häät oli viimeisenä mielessä) ja soittanut alustavan varauksen pitopalvelun kanssa!
No olin sitten "hieman" hölmistyneenä siinä ja sain sanottua että meillä on jo paikat varattu ja kirkkoa emme tarvitse jne. niin taas alkoi huutokuoro että kun hän "hyvää hyvyyttään" päätti auttaa.
No tosiaan päätti ihan keskenänsä. Äsken hän lähti ovet paukkuen ja nyt mies yrittää saada veljeään kiinni että mikä tässä oli homman nimi.
Ei noin voi oikeasti toimia! Jotenkin tuli sellainen olo että hän luulee etten osaa mitään.
Hän on iältään 45, joten olisiko jotain esivaihdevuotta kyseessä?
ääh. Ja luultavasti minun pitää vielä pyytää anteeksi kun hän "hyvää hyvyyttään" toimi selkäni takana..
Kiitos ja anteeksi purkautuminen.
Kommentit (25)
haluaisin kuulla, käyttääkö joku mies todella terveyssiteitä kengissä?!?!?!?
t. 22
ex-Mies oli silloin rakennusmaalla töissä. Jalat hikoili hirveästi, joten hän vei mun alwaysit töihin. Laittoi kenkiin.
Jatkuva tappelu niistä oli, kun ne maksaa ja toinen käyttää niitä hikisuojina. En edes tiedä oliko niistä mitään hyötyä. Outo mies niin kuin äitinsäki :)
Alwaysit eivät olleet syynä eroon :D
Joo. Eiköhän sitä toimita niin, että jos tai kun kuullaan että joku on menossa naimisiin, niin ensin otetaan yhteyttä ja esitetä asia siten että: "Hei. Kuulin, että olette menossa naimisiin. Voinko olla avuksi järjestelyissä?" Eikä toimita noin, että ilman mitään ilmoittamatta paukataan paikalle ja aletaan tekemään järjestelyitä. Tulee vähän liian isona yllätyksenä. Kyllä näistä tämmöisistä ensin puhutaan ja sovitaan, eikä tulla tekemään ilman mitään etukäteen sopimisia. Itse en ainakaan tykkäisi tuollaisesta, paitsi kyllä sitten jälestäpäin olisi hyvä mieli - jos on järjestelty hyvin. Mutta sovitaan ensin asioista, eikä tulla ominpäin sopimatta ensin.
Vierailija kirjoitti:
ex-Mies oli silloin rakennusmaalla töissä. Jalat hikoili hirveästi, joten hän vei mun alwaysit töihin. Laittoi kenkiin.
Jatkuva tappelu niistä oli, kun ne maksaa ja toinen käyttää niitä hikisuojina. En edes tiedä oliko niistä mitään hyötyä. Outo mies niin kuin äitinsäki :)
Alwaysit eivät olleet syynä eroon :D
Ei Alwaysit, mutta auki jääneet kengännauhat. Auki jääneet/kävellessä auenneet.