Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jihaa! Pussasin tänää :D viides tulossa!
30.06.2011 |
Jihaa! Pussasin tänää :D viides mies tulossa rinkiini eli nyt on jokaiselle arkipäivälle varma pano :)
ja olen NIIN onnellinen.
Kommentit (2)
t. minäkin ensin luulin että otsikossa oli kirjoitusvirhe, mutta sehän olikin vanha kunnon TROLLI!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sellaisia jotka jaksaa tehdä varsinaista suurperhettä :D WAU!