Lue keskustelun säännöt.
Pyydättekö työkavereita fb-kavereiksi?
Kommentit (2)
kokonaan. En kysy etukäteen, näenhän sitten hyväksyykö hän pyyntöni vai ei. En loukkaannu, jos ei hyväksy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen vaan niin sosiaalinen, että ikäänkuin ihastun ihmisiin nopeasti ajattelematta enempää.