Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on mielestäsi kohtuuhinta kunnon ihonpuhdistuksesta,ilman hierontaa??

Vierailija
10.07.2011 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi ollut, mutta näin yleensä jos ajatellaan yrittäjän palkkatasoa. Oli kyse hierojasta, kampaajasta tai jostain vyöhyketerapautista, niin täällä Helsingissä tuntihinta on aina aika lailla 45 euroa. Olen ajatellut, että ilmeisesti sen alle ei yrittäjän kannata tehdä töitä.



Kosmetologin kannata pitää tuohon hintaan laittaa töhnien hinta päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi