Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työuupumuksesta masentunut mies: mikä auttaisi?

Vierailija
30.06.2011 |

Vertaistukea kaipaan. Meillä 5- ja 3-vuotiaat lapset ja molemmat vanhemmat töissä. Mieheni tosin on niin perusteellisen uupunut vaativista asiantuntijatehtävistään, että on ollut jo vuoden verran todella stressaantunut.

Pari kuukautta ollut univaikeuksia, kasvavaa ärtymystä ja uupumusta. Kävi työterveyslääkärillä ja -psykologilla. Sai Venffalaxin-lääkkeet ja kuukauden saikkua nyt aluksi. Myöhemmin varmaan lisää.

Miten selviätte te äidit, joiden mies on masentunut? Kauanko kestää, että tilanne kohenee? Kuulin, että lääkkeeseen syntyy paha riippuvuus ja se pelottaa minua.

Lomanikin alkaa just ja mies on vain sängynpohjalla. En mä tällaista lomaa halunnut. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vain jaksa ajatellakaan työasioita.

Vierailija
22/25 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxiinin lopetus vain lääkärin luvalla. Itse lopetin 225mg->150mg->75mg->37,5mg. Lopettaminen vei kaikkiaan 3 kuukautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanosin, että jätä mies, jos olet vielä nuori ja kaunis Etsi uusi terve mies. Tuollaisesta tuskin kohenee entisekseen.

Vierailija
24/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun masentuneelle miehelle on varmaan sit kyllä ottajiamuitakin...sillähän se masennus sitten voi parantua..

Vierailija
25/25 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen.myykää vaikka asunto,niitä saa aina uusia,tärkein on terveys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän