Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan että miehet tykkää luonnollisen näköisistä naisista...

Vierailija
30.06.2011 |

..mutta totuus on se, että huomiota saa eniten pissiksen näköiset naiset joilla on hiusten pidennykset, tekoripiset (niitähän on kaikilla nykyään) jne. Mikä noissa naisissa viehättää?! Miltä nuo naiset näyttää ilman pakkelikerrosta, omilla hiuksilla, yms ilman tykötarpeita? ;)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin luonnon tilassa.

Vierailija
22/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipukeutuneita rakennekyntisiä ja tukkapidennettyjä tyttösiä.

Pitää ala-arvoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miks oman miehensä mielipiteeseen ei olisi luottamista. Käsitin että mies oli vielä ihan vaan sanonut sen ilman mitään kyselyjä joten miks ihmeessä se olisi sellaista valehdellut? Aika kurjaa jos sinä et voi olettaa muuta kuin että miehet aina valehtelee.

[/quote]

En minä oleta että miehet aina valehtelee, mutta ton todella, todella todella harvinaista että kukaan terve heteromies pitäisi vanhaa naista viehättävämpänä kuin nuorta, olettaen että se nuori ei ole ihan susiruma. Miehillä on luontainen vietti nuoriin naisiin. En siis tarkoita etteikö vanhempikin voisi olla kaunis tai että jokainen mies vaihtaisi vaimonsa nuoreen pimuun, mutta jos puhutaan ihan lihan himosta niin nuori vie voiton.

Miehesi oli fiksu, halusi saada sinulle hyvän mielen ihan pyytämättä. Pienet valkoiset valheet kuuluvat avioliittoon. En minäkään menisi miehelleni naljailemaan vaikka alkavasta kaljuuntumisesta jos hän sattuisi sellaisesta kärsimään, vaan saattaisin tokaista että pitäähän miehen olla ikäisensä näköinen tms.

Vierailija
24/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muokatuista naisista. He haluavat rinnalleen keinokaunottaren nostamaan heikkoa egoaan.

Fiksut tosimiehet arvostavat luonnonkauneutta.

Vierailija
25/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipukeutuneita rakennekyntisiä ja tukkapidennettyjä tyttösiä. Pitää ala-arvoisina.

en viitsi edes kertoa mitä heistä on mieltä, ei toki sitä heille sano, o´nneksi, häpeäisin silmät päästäni.

Vierailija
26/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan esim. niinkin, että Mustanaamiolla on kymmenen tiikerin voimat.

Vierailija
27/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oman miehensä mielipiteeseen ei olisi luottamista. Käsitin että mies oli vielä ihan vaan sanonut sen ilman mitään kyselyjä joten miks ihmeessä se olisi sellaista valehdellut? Aika kurjaa jos sinä et voi olettaa muuta kuin että miehet aina valehtelee.

En minä oleta että miehet aina valehtelee, mutta ton todella, todella todella harvinaista että kukaan terve heteromies pitäisi vanhaa naista viehättävämpänä kuin nuorta, olettaen että se nuori ei ole ihan susiruma. Miehillä on luontainen vietti nuoriin naisiin. En siis tarkoita etteikö vanhempikin voisi olla kaunis tai että jokainen mies vaihtaisi vaimonsa nuoreen pimuun, mutta jos puhutaan ihan lihan himosta niin nuori vie voiton.

Miehesi oli fiksu, halusi saada sinulle hyvän mielen ihan pyytämättä. Pienet valkoiset valheet kuuluvat avioliittoon. En minäkään menisi miehelleni naljailemaan vaikka alkavasta kaljuuntumisesta jos hän sattuisi sellaisesta kärsimään, vaan saattaisin tokaista että pitäähän miehen olla ikäisensä näköinen tms.

Mutta kuule vaikka me ollaan nelikymppisiä niin ei koeta että oltaisiin vanhoja :)

Mä olen tietty vanhempi kuin parikymppinen, mutta en vanha.

Meillä kun vielä sattuu tosiaan olemaan teini joka laittaa itseään liikaakin, niin varmasti tiedän mistä mieheni pitää. Yhdessä joskus kauhistellaan jopa oman nuoren laittautumis halua ja ollaan sanottu että luonnnollisuus on kaunista. Ei siinä mitään, on meidän tyttö nätti vaikka vähän feikki on tietyin osin, mutta ei kaikki miehet tosiaankaan ole sitä mieltä että se itsensä muokkaaminen on parempi juttu kuin se että jättää ne pidennykset narikkaan jne.

Vierailija
29/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä miehet pitävät:)

No, kuinkas reagoisit, jos mies katselisi pissisten perään sinun läsnäollessasi?

Olen itse muutaman kerran sanonut miehelleni, että ompa komea nuorukainen tai vastaavaa. Ei suutu..

Pissiksistä on aivan omat kommentit miehellä.

Vierailija
30/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perusteella voisi väittää, että mies himoitsee myös mieluummin hoikkaa kuin lihavaa naista. Silti on miehiä, jotka eivät hoikkaan koske tikullakaan vaan heitä kiihottaa lihava nainen.

Vierailija
31/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuinkas reagoisit, jos mies katselisi pissisten perään sinun läsnäollessasi? Olen itse muutaman kerran sanonut miehelleni, että ompa komea nuorukainen tai vastaavaa. Ei suutu.. Pissiksistä on aivan omat kommentit miehellä.

Ei ole moista sattunut vielä näin 12 vuoden aikana.

Eikä hyviin tapoihin kuulu katsella kenekään perään, ihan ohikävellessä vilkaisu riittää.

Ja jos sun miehellä nyt sitten on ihania kommentteja pissiksistä niin ei tarkoita että kaikki miehet olisivat samaa mieltä.

Vierailija
32/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sä voit tietää ettei ole?

Mua ärsyttää nää "miehet pitävät siitä ja tästä" -jankutuksista. Mä oon tavannut esim. miehen, joka tykkää kaljuista naisista, miehen, joka tykkää oikein tatuoiduista naisista, miehen, joka tykkää pulleista naisista sekä miehen, joka tykkää erittäin persevistä naisista.

Vierailija
33/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäisen näköisiltä naisilta saa helpommin pinpiä. Siksi miehet tykkäävät niistä. Pinpi on kivaa.

-miäs

Vierailija
34/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoja.

Ei sillä ole mitään tekemistä pitämisen kanssa.

Vierailija
35/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat rumilukset ei halua uskoa

Vierailija
36/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös naismaku on erilainen.

Mä lähdin kerran nuorempana kavereiden matkaan saunapuhtaana yökerhoon. Ei ollut aikaa laitella, jos matkaan mielin :). Yks nuori mies, jonka kanssa juteltiin pitkään, sanoi, että sä olet niin puhtaan ja raikkaan näköinen.

Mulla oli tosi paljon vientiä tuona iltana. Meinasin jo, että pitää kokeilla muulloinkin, mutta se vaan jäi, kun on kuitenkin tottunut laittautumaan ulos lähtiessä.

Mutta kyllä mä sanoisin, että moni mies tykkää ihan luonnollisista naisista - ja harva tykkää niistä liikaa pakkeloiduista. Kyllähän sen näkee, kun ulkona käy. Ne pakkelipossut vetää tietyntyyppisiä miehiä... ja luonnollisemmat taas toisentyyppisiä.

Vierailija
37/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsis vongata rumalta pirttihirmulta?

aivan, ei mikskään

eli jos olet hoikka, kaunis ja trendikäs, olet pissis ja helppo nakki

just just

Vierailija
38/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa maailman seksikkäimpiin naisiin Megan Foxin ym vastaavat, jotka luonnollisuudesta ovat kaukana.. Tietty miehet ottaa sen "luonnollisen elovenan", joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan panosta ulkonäköönsä, jos ei ole itellä mahiksia parempaan xD Tässä tapauksessa on muuten parempi vaan sanoa sille omalle elovenalleen, että hyi hyi epäluonnollisia kaunottaria ja pidän luonnollisista, jonka jälkeen pimpin saanti on taattu taas hetkeksi..

Vierailija
39/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankkaa maailman seksikkäimpiin naisiin Megan Foxin ym vastaavat, jotka luonnollisuudesta ovat kaukana.. Tietty miehet ottaa sen "luonnollisen elovenan", joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan panosta ulkonäköönsä, jos ei ole itellä mahiksia parempaan xD Tässä tapauksessa on muuten parempi vaan sanoa sille omalle elovenalleen, että hyi hyi epäluonnollisia kaunottaria ja pidän luonnollisista, jonka jälkeen pimpin saanti on taattu taas hetkeksi..

Jos vaan sen näköiset kelpaisi, niin ei sais naisetkaan munaa!!

Vierailija
40/76 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, siksi ne iskevät juuri niitä pissiksen näköisiä, niiltä saa helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi