Sanotaan että miehet tykkää luonnollisen näköisistä naisista...
..mutta totuus on se, että huomiota saa eniten pissiksen näköiset naiset joilla on hiusten pidennykset, tekoripiset (niitähän on kaikilla nykyään) jne. Mikä noissa naisissa viehättää?! Miltä nuo naiset näyttää ilman pakkelikerrosta, omilla hiuksilla, yms ilman tykötarpeita? ;)
Kommentit (76)
joten pakko tyytyä siihen mitä saa tai jää ilman... Rumien on helppo vedota siihen, että ei tykkää laitetuista naisista, kun itellä ei semmoseen olisi edes mahkuja :)
olla myös viisas? Tätähän ne rumat jaksaa myös jauhaa xD
luonnollinen nainenkin voi olla kaunis ja laitettu? Ei siis tarvita esim tekotissejä, tekotukkaa tai hirveetä pakkelikerrosta näyttääkseen kauniilta...itse asiassa kovin laitetut naiset näyttävät transuilta (mieheni sanomaa).
on aina ollut enemmän blondeihin kallellaan :D
rankkaa maailman seksikkäimpiin naisiin Megan Foxin ym vastaavat, jotka luonnollisuudesta ovat kaukana.. Tietty miehet ottaa sen "luonnollisen elovenan", joka ei käytä meikkiä, eikä muutenkaan panosta ulkonäköönsä, jos ei ole itellä mahiksia parempaan xD Tässä tapauksessa on muuten parempi vaan sanoa sille omalle elovenalleen, että hyi hyi epäluonnollisia kaunottaria ja pidän luonnollisista, jonka jälkeen pimpin saanti on taattu taas hetkeksi..
Haha, sanopa muuta! :D
Siitähän vasta kotona sota syttyisi kun sanoisi pitävänsä enemmän hottis-listojen kaunottarista kuin "luonnollisesta eloveenasta" :D
Paljon teillä oikein on ikää? luultavasti olette aika nuoria?
Mä tiedän että mun miehen ihanne naiset on catherine zeta jones ja jennifer lopez, ei syty sota vaikka aina jaksaa niiden kauneutta kehua jos telkussa näkyy.
Itse en ole mikään elovena, olen tumma ja ehostan itseäni, ikää on jo 38-vuotta, mutta olen kaukana jostain pissikestä, enkä todellakaan ole mikään täysin uusiksi laitettu pimu.
Ettekö te nykyajan nuoret osaa ja uskalla puhua ilman pelkoa että syntyy sota? On se vaan hirveetä jos teidän pitää olla jopa jollekin hollywoodin kaukaselle julkkikselle kateellisia?
joten pakko tyytyä siihen mitä saa tai jää ilman... Rumien on helppo vedota siihen, että ei tykkää laitetuista naisista, kun itellä ei semmoseen olisi edes mahkuja :)
kaunis ei edes mitään laittautumista kaipaa. Rumien on laitettava.
T: ruma nainen joka meikkaa että olis vähän kauniimpi.
ps. tuskin ne teidän miehetkään niin komeita on että edes sais joka naisen jota haluaa?
ollut pointtina, että laitettu=pissis? Jennifer Lopezilla on kyllä usein PALJON meikkiä ja tekotukka jne jne ja Catherinella on ainakin nenä leikelty. Meillä kyllä uskalletaan puhua IHAN kaikesta ja hyvinkin suoraan ilman sotaa ja ei tosiaankaan tarvitse olla kellekään julkkikselle kateellinen. Ihaillen voidaan hyvillä mielin miehen kanssa tiirailla kauniita naisia :)
Hyvännäköisenhän saa lähes kenestä tahansa. Todella paljon kuin kaikenmaailman hiuksen- ja ripsenpidennytksiä, pakkelia ja väriä naamaan laittaa, niin kyllähän se todellinen ulkonäkö saadaan häivytettyä näiden kaikkien tilpehöörien alle. Varmastikin sellainen nainen näyttää miesten mielestä helpolta saaliilta.
Jokaisessa eläinlajissa naaraat ovat vaatimattoman näköisiä (uroksiin verrattuna). Sellainen pehmeä ulkonäkö myös viehättää biologisesti miehiä, koska se on korkean naishormonitason merkki. Naiset yrittävät meikeillä jäljitellä miesten voimakkaita piirteitä. Kulttuurissamme on sitten totuttu näkemään nainen aina meikattuna. Maalataan kulmat voimakkaan tummiksi ja silmät voimakkaan näköisiksi, lisätään huuliin väriä.
Miksikähän miehet näyttävät luonnostaan yleensä hyvältä, mutta mikitön nainen mielletään todella vaatimattomaksi? Se on, mihin silmä on tottunut. En minäkään osaa nimetä yhtään naispuoleista ystävääni, jonka mieltäisin erityisen kauniiksi ilman meikkiä. Sen mielestäni lähes kaikki miehet näyttävät todella hyvältä ilman maskeerausta. Miksei luonnollinen nainen tällöin miehenkin silmissä?
Eihän makuasiat nyt sentään älyyn perustu. Suurin osa suomalaisista naisista laittautuu melko vaatimattomasti ja laittautunut nainen vähän härnää sitten näitä naisia olemuksellaan. Miehiä tuskin asia vaivaa, heille sopii että on monen näköisiä naisia.
Ei varmasti ole yhtä naistyyppiä mistä miehet tykkää. Veikkaan että korkokengissä ja minihameessa hiukset hulmuten kävelevä nainen miellyttää useamman miehen silmää kuin bermudashortsinen perussandaaleissa ja t-paidassa kulkeva lyhyttukkainen nainen. Mutta onko sillä nyt väliä? Onko se tärkeää miellyttää suuren joukon silmää? Jos ei, niin sitten bermudat jalkaan vaan. Jos on, kannattaa sitten olla naisellinen.
Niin, ja minusta naisellinen ei ole yhtä kun pissis. Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei nimittele siskojaan halventavilla nimillä, on näillä sitten minkälainen habitus hyvänsä.
Minussa herättää ihastusta oikein naisellinen tyyli, itse en oikein jaksa vaivautua vaan olen jotain puolestavälistä. Korkokengät on hankalat eikä irtoripsiinkään oo rahaa.
Mä väitän että olen aika luonnollisen näköinen vaikka ehostan itseäni ja hiukset on sävytetty. Joka aamu herään miehen vierestä peikon nököisenä, mutta 15 vuotta se on mun kanssa silti ollut ja olisi vaikka en laittaisikana itteäni yhtään.
Mun mies saa katsoa ihan vapaasti muita naisia, kunhan se vaan sille tasolle jää. Mä katson komeita miehiä ja naisiakin. Nuoret pissikset ei inspaa, ne on kakaroita ja koen että ne on lapsia.
Sen tiedän ihan satavarmasti että mun mies ei innostu isoista silikonirinnoista, tosin rinnatonkaan ei miellytä.
Rakennekynnet ja ripsenpidennykset on ihan ok, mutta kyllä nekin voi olla mauttomuuden rajoilla jos on liian pitkät.
Mun mies rakastaa minua, se on pääasia. Joo, ja mulla oli eilen ihana hellehattu päässä, mies sano että se on kamala ja nauroi, mä nauroin vaan takas ja sanoin että mun mielestä se on ihana ja päässä pysyy. En vetänyt herneitä nenuun ja kaupassa käytiin niin että mulla oli se hattu päässä.
Kai se katteli sitten kaikkia hatuttomia naisia? ihan sama :)
luonnollinen nainenkin voi olla kaunis ja laitettu? Ei siis tarvita esim tekotissejä, tekotukkaa tai hirveetä pakkelikerrosta näyttääkseen kauniilta...itse asiassa kovin laitetut naiset näyttävät transuilta (mieheni sanomaa).
Esim. Martina Aitolehtikin olisi paljon nätimpi ilman turbohuulia yms silikoneja. Mun mielestä liian tuunatut naiset on rumia.
ap
Mä väitän että olen aika luonnollisen näköinen vaikka ehostan itseäni ja hiukset on sävytetty. Joka aamu herään miehen vierestä peikon nököisenä, mutta 15 vuotta se on mun kanssa silti ollut ja olisi vaikka en laittaisikana itteäni yhtään.
Mun mies saa katsoa ihan vapaasti muita naisia, kunhan se vaan sille tasolle jää. Mä katson komeita miehiä ja naisiakin. Nuoret pissikset ei inspaa, ne on kakaroita ja koen että ne on lapsia.
Sen tiedän ihan satavarmasti että mun mies ei innostu isoista silikonirinnoista, tosin rinnatonkaan ei miellytä.
Rakennekynnet ja ripsenpidennykset on ihan ok, mutta kyllä nekin voi olla mauttomuuden rajoilla jos on liian pitkät.
Mun mies rakastaa minua, se on pääasia. Joo, ja mulla oli eilen ihana hellehattu päässä, mies sano että se on kamala ja nauroi, mä nauroin vaan takas ja sanoin että mun mielestä se on ihana ja päässä pysyy. En vetänyt herneitä nenuun ja kaupassa käytiin niin että mulla oli se hattu päässä.
Kai se katteli sitten kaikkia hatuttomia naisia? ihan sama :)
..ettei mene puurot ja vellit sekaisin tässä keskustelussa, niin haluan tarkentaa että tavallinen kaunistautuminen on ihan luonnollista;)
Kyse on nyt siis sellaisista tyypeistä jotka laittaa tukan, kynnet, tissit, ripset (ja ne menee överiksi;). Eikä mun mies liity muuten tähän avukseen mitenkään, tää nyt vaan oli huomio ihan yleisesti huomattuna...
ap
Ketä varten nainen tälläytyy? Itseään?
Ketä varten nainen tälläytyy? Itseään?
Minä ainakin. Siis joskus jos tälläydyn, nyt ei tarvii kun on kulmat ja ripsetkin värjätty. Muuta en tartte.
naisensa näyttävän saunapuhtaana siltä kuin n
e irtohiuksi-, irtoripsi-, silikoni- jne. mimmit. Haluavat että se kaikki on, mutta että se on luonnollista eikä pakkeloitua.
Totuus tietenkin on että naiset eivät yleensä näytä siltä ilman kosmetologian tai jopa kirurgian apua, mutta eihän se nyt sitä muuta että olisi ihanteellista jos näyttäisivät. Mäkin ehdottomasti mieluummin näyttäisin siltä ilman laittautumista, vaan kun me emme kaikki saa näitä toiveitamme täytettyä. Emme me naiset, eivätkä ne miehet.
Itse olen nainen joka näyttää vaatteet ja meikit päällä, tukka laitettuna tosi hyvältä, ja saunapuhtaana alasti 10 vuotta vanhemmalta ja 10 kg painavammalta. Ja siltä kuin olisin ihan vain luonnostani ruma. Ne jotka eivät ole mua siinä tilassa nähneet tuntuvat pitävän mua kauniina, ja luultavasti kuvittelevat mun ihan turhaan pilaavani tätä luonnonkauneuttani pakkelilla.
Miksi sanotte että tytöt/naiset jolla on hiuste-,ripsien-, kynsienpidennys automaattisesti pissiksiksi? Tiedän monia naisia jotka ovat tyylikkäitä rouvia, jotka pukeutuvat klassisesti ja heillä on ne kaikki pidennykset. He eivät näytä vähääkään pissiksiltä. Kyllä se on mielestäni paljon enemmästä kiinni kuin pidennyksistä. Se on yleensäkin kiinni siitä kuinka luonnolliseksi osaa itsensä laittaa, yleensä sekin vaatii aikaa.
Epävarmat naiset ovat sitä mieltä että mies tykkää hoikasta, nuoresta ja laitetusta naisesta, koska nämä epävarmat naiset yrittävät itse näyttää juuri sellaisilta. Jos joku sitten sanoo eriävän mielipiteen, niin hän valehtelee- eihän se ole mahdollista, että miehet EIVÄT olisi samasta muotista nyt, aina ja ikuisesti. Ei; kyllä kivatkin kommentit ovat valkoisia valheita, meikkaamattomista kasvoista pitävät vakuuttelut suoranaista palturia. Ja sehän siitä puuttuisikin, että joku oikeasti väittäisi viihtyvänsä läskin naisen kanssa!!1
Että jos tykkää lihavasta, ei itseään hoitavasta naisesta -ei voisi pitää hoikasta hiuspidennyksiä käyttävästä jolle puhtaus on puoliruokaa.
Minusta ihmisien väliin vaikuttaa jokin muukin kuin se onko hoikka/tukeva, meikkaako vai käyttääkö kynsilakkaa tai hiuspidennyksiä.
Minusta tämä asenne: minun mies tykkää minusta VAAN koska en käytä deodoranttia on ihan toisarvoista! Onko miehesi sanonut niin? Vai oletko tintannut että olenko ihanampi koska olen au naturell TOISIN KUIN NAAPURIN HUORA JENNI!?!
En minäkään käytä tekoripsiä mutta voinko sanoa ettei mieheni innostu vilkaisemaan kahdesti jonkun vampin suuntaan? Se on vaan ulkonäköä ja kaikki uuso viehättää normaalisti.
Pahempana vastustajana pidän naista jonka ulkonäkö ei vastaa omaani (tai jota en pidä itse parempana), mutta on aivotukseltaan minua kovemmassa luokassa.
Aikamoista yleistämistä täällä.
En kyllä pidä itseäni pissiksenä vaikka onkin hiustenpidennykset, rakennekynnet, ripsipidennykset, tekorusketus, kalliit merkki vaatteet. Kaiken tuon voi tehdä hyvällä maulla ja luonnollisesti. Kauneuden korostamista sanon minä. Kuka ei haluis näyttää hyvältä? Minä näytän hyvältä noilla konsteilla ympäri vuoden. Nii!
Haha, sanopa muuta! :D
Siitähän vasta kotona sota syttyisi kun sanoisi pitävänsä enemmän hottis-listojen kaunottarista kuin "luonnollisesta eloveenasta" :D