Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö jo aikaa, mitä sitten teet kun asuntolaina on maksettu?

Vierailija
30.06.2011 |

TÄmä teille joilla sitä lainaa kuitenkin vielä reippaasti on.

Tai entä te joilla laina on lähivuosina loppunut, otitteko elämästä ilon irti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten lainaton, kun maksoin lainan pois ennen äitiyslomaa ja hoitovapaata. Eipä se elämä miksikään muuttunut.

Nyt on taas lainaa, mut ei se olo taaskaan mitenkään muuttunu.

Mulla ei siis raha polta tilillä, menot ei muuttunu, vaikka rahaa jäi enemmän tilille.

Vierailija
2/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo tuntuu kyllä.

Eläkevakuutusta meinaan jatkaa maksamista, laittaa jotain rahastoon ja matkustelu lisääntyy melkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ostettiin kesämökki ja taas maksellaan lainaa jonkun aikaa.

Vierailija
4/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pian joka kk 800 e ylimäärästä!Laitan pankkiin,remontoin,matkustellaan,ostan uuden asuntovaunu tai rantapalan jostain...ihanaa!

Vierailija
5/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mietin sitä aikaa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa ja kaikki se aika ja raha, mitä heihin on kotona asuessa kuukausittain käytetty, vapautuu meille vanhemmille. Suunnilleen sama summa kuin asuntolainalyhennys eli 900 euroa kuussa. Etenkin odotan sitä omaa aikaa. Toivottavasti eivät hankkiudu paksuiksi alta kolmekymppisinä tai vaivautuvat ainakin itse hoitamaan mukelonsa.

Vierailija
6/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki siihen on raipat 18-19 vuotta aikaa, sillä otimme 20 vuoden lainan loppuvuodesta 2009 ja ensi vuosi menee lyhennysvapaaksi koska olen hoitovapaalla. Mutta kyllä odotan sitä aikaa, että on 700 euroa kuussa lisää käyttörahaa. Sanoin jo miehellekin, että sit matkustellaan. Lapsetkin on kivasti aikuisia silloin eli tod.näk. saamme miehen kanssa käyttää rahaa itseemme silloin.

Siksi ostimmekin asunnon emmekä jääneet vuokralle, että sitten 50-vuotiaina ja eläkeiän lähestyessä on rahaa enemmän =) Harmittaa vaan ikun ei aiemmin keksitty, mutta oli opinnot jne kesken.

Vierailija
7/7 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit ostettiin oktalo....

Ja mökkikin saatiin siinä välissä maksetuksi. Uskon että se ei kauheaa muutosta tuo. Se varmaan tuo kun ja jos lapset ovat kaikki lähteneet ja voidaan muuttaa vähän pienempään rivariin... siitä haaveilen...talonmiehestä ja remontti-ihmisistä jotka tulee ja tekee hommat. Ja tietenkin omasta ajasta ja matkustelusta ym

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi