Onko teillä tissit kestäneet imetyksen ilman rupsahtamista?
Mun tissit on imetyksen jälkeen ihan kauheat. Iho on tosi ohutta kun venynyt. Tisit roikkuu ja on ihan kamalan muotoiset. Ennen raskautta mulla oli terhakat pystyrinnat.
Kommentit (50)
Toinen imetys teki niistä tyhjät ryppyiset pussit :(
Tuskin on toivoa saada niitä enää kuntoon ilman veistä.
Pikkuisen ovat nyt alempana eikä enää ihan niin pystyt mutta tarpeeksi pulleat ja mukavan näköiset yhä. Ei valittamista. Selvisin imetyksestä vähin aika vaurioin.
ennen terhakkaat siilinnokat, nyt tyhjät roikkuvat pussit :( ärsyttää todella paljon
Toinen imetys teki niistä tyhjät ryppyiset pussit :( Tuskin on toivoa saada niitä enää kuntoon ilman veistä.
Suosittelen plastiikkakirurgille menemistä. Miksi kärsiä loppuikänsä ryppyisistä pusseista?
Ajattelin et imetys muuttais niitä, mutta ei muuttuneet kyllä yhtään. Vuoden imetin.
Edelleenkin teinille näytän vaikka ikää 34.
Ehkäpä salaisuuteni on se että en käytä ollenkaan rintaliivejä.
tungen pussini kunnon topattuihin, tukeviin, rintaliiveihin, niin valtaosa väestöstä ei huomaa mitään.
Toinen imetys teki niistä tyhjät ryppyiset pussit :( Tuskin on toivoa saada niitä enää kuntoon ilman veistä.
Suosittelen plastiikkakirurgille menemistä. Miksi kärsiä loppuikänsä ryppyisistä pusseista?
Pikkuisen ovat nyt alempana eikä enää ihan niin pystyt mutta tarpeeksi pulleat ja mukavan näköiset yhä. Ei valittamista. Selvisin imetyksestä vähin aika vaurioin.
Imetin yhteensä 8 vuotta eikä sitä kyllä rinnoista huomaa.
miten kauan imetitte te joilla meni "pilalle" jos imettäs vain max 6kk.
t. se tyhjäpussinen
ps. en todellakaan ole voinut elää ilman rintaliivejä. Minulla oli jo lukiossa liivikoko 65 D (sille, joka oli sitä mieltä, että rintaliivit rupsauttaa).
Imetin kaksi kertaa vajaan vuoden ajan. Pienet, pystyt, kuulemma täydellisetkin ovat ;)
Rinnoista hävisi hivenen täyteläisyyttä ja ne vaikuttivat pitkän aikaa "tyhjemmiltä". On ollut kuitenki mukavaa huomata, että rinnat ovat taas "reipastuneet" parin lisäkilon ansiosta. Imetyksen lopettamisesta on jo noin 2 vuotta eli toivoa ei kannata hukata! Musta on kuitenkin ihan ok, että kehoon jää jälkiä eletystä elämästä. Suhtaudu rintoihisi lämmöllä - ne on tehny ison työn!
kolmannen lapsen jälkeen jäljellä vain c-kupin pussit, jotka odottavat täytettä. Aion hannkia täytteet, mutta en ennen kuin olemme täysin varmoja, että neljättä lasta meille ei enää tule.
Olin alle kolmekymppinen kahden ensimmäisen kohdalla, mutta yli kolmenkymmennen tämän kolmannen kanssa. Ehkä rintojen kestävyydellä on sama juttu kuin läskilläkin. Nuorena läski on kimmoisaa, mutta vanhemmiten löllöä mössöä. Nuorempana rinnat kestivät vuoden imetykset, mutta vanhempana voi näin helteillä tuuletella itseään heiluttamalla näitä läpysköitä puolelta toiselle...
Olen imettänyt 13 kk ja 18 kk. Salaisuuteni on istuvat liivit. Yleensä myös nukun ne päällä :).
kun tota rupsahtamista miettii. Se on kait kiinni ihan tosta kudostyypistä, mikä meillä nyt vaan sattuu olemaan. Toisilla rupsahtaa ja toisilla ei.
osittaisimetin n. 4kk. rupsahti, mutta ei onneks ihan hirveen pahasti..
eli en imettänyt lainkaan. Rinnat yhtä kauniit ja terhakat kuin ennen raskautta.