ulosotto ja luottotiedot?
APua! Olin jostain syystä unohtanut maksaa parkkisakon ja tänään tuli kirje ulosottovirastosta. Minulla on vahva tunne, että olen täm,än maksanut, mutta näköjään kaupunki on toista mieltä.
Jos lasku on aiheellinen niin ei kai tästä mene luottotiedot, jos maksan ulosoton maksukehoituksen eräpäivään mennessä? Missä vaiheessa luottotiedot menee?
Kommentit (5)
maksoin laskun samoin tein pois ulosottoon.
EN tiedä, mitä olen härännyt, mutta näin pääs nyt käymään. Kuhas vaan luottotiedot ei mene niin asia ok ja opin läksyni.... hirvittävä kasa paperia tuli ulosottovirastosta, mutta mitään en siitä tajunnut. Summa on 67 euroa ja puhutaan suppeasta ulosotosta....
ap
Pysäköinti sakosta tule monta maksumuistusta ennen eteenpäin menoa.Eka muistutus on 80€ jne.Et ole voinut saada 67€,johan siihen tulisi perintäkulujakin.Mä tiedän asian koska meidän firma saa parkkisakkoja useita viikossa.
ehkä eri kaupungeissa on erilaiset pysäköintivirhemaksut. täällä se on muistaakseni 40 euroa ja muistutus on sitten 60 euroa ja tossa on 7 euroa ulosottokuluja.
usko pois tai ole uskomatta, yhden hailea minulle:D
tässä nyt ei ole muulla merkitystä kuin sillä, saanko pitää luottotietoni vai en ja jos saan niin asia hyvä. summat on kirjotettu oikein, mutta ei ole pakko uskoa...
ap
no panic.!!! ja muutenkin, on todella pitkä prosessi, että tiedot menee