Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina "pyhitti" päivän lapselleen

Vierailija
29.06.2011 |

"Tänään sitten päivä pyhitetty Victorialle. Mennään tossa aamulla kohta laittamaan mun ripset kuntoon ja siitä salille leikkimään lapsiparkkiin samalla kun minulla treenit. Sen jälkeen kaupungille muutama tapaaminen ja katsomaan tytölle jotain mukavaa ja syömään salaattia ja keittoa ravintola Teatteriin "

lähde: Martinan blogi

:D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kans, miten se pyhitti sen victorialle, laittaa itteensä, työntää sen lapsiparkkiin toisten niskoille ja juoksuttaa muksua omissa tapaamisissa. tyttö parka.

Vierailija
2/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumista se on, jos todetaan, että se ei tajuu mitään päivän pyhittämisestä lapselle?

Vierailija
4/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumista se on, jos todetaan, että se ei tajuu mitään päivän pyhittämisestä lapselle?

Martinan tekemisten ruotimiseen. Miten voi yksi nainen kiinnostaa teitä noin paljon?

Vierailija
6/6 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää haukkua puolijulkkiksia ja heidän elämäntapaansa, mutta miksi kirjoittaa jotain noin hölmöä, jos tietää, että ihmiset lukevat? Vai kalastellaanko tolla nyt julkisuutta?

Mäkin pyhitin mun päivän mummolleni. Ajattelin sitä ainakin 10 minuuttia day spassa hieronnan ja manikyyrin välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi