Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore suhde kuivumassa kasaan

Vierailija
29.06.2011 |

Ollaan oltu yhdessä pari kuukautta vajaa vuosi.

En koe saavani suhteesta sitä, mitä siltä odotan. Koen, ettei kumppanini panosta minuun ja suhteeseen. Koen itse panostavani suhteeseen paljon. Alan olla todella väsynyt tähän yksipuolisuuden ja yksinäisyyden tuntemukseen.

Yhteistä aikaa ei juuri ole. Hän on päivät ja illat omissa menoissaan. Kotona ollessaan keskittyy myös omiin juttuihinsa. Seksiä on noin kerta viikkoon, ja minä olen seksissä aloitteentekijä.

Asiasta puhuminen ei ole tuottanut tulosta. Vain tympääntyneen koiranilmeen.

Nyt mietin eroa. Ei kait näin tuoreessa suhteessa voi olla näin ankeaa arkista eloa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun vaan on aika nostaa kytkintä!

Vierailija
2/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpassia meinaan. Tuossa näet nyt millainen hänen unelma arkensa varmaan on nyt ja seuraavat kymmenet vuodet jos et tajua vaihtaa miestä.

Vaikuttaa siltä että miehesi on itsekästä sorttia tai sitten vain kyllästynyt sinuun/suhteeseenne. Jos olet jo tuossa vaiheessa seksissäkin aloitteentekijä niin täytyy vain sanoa että hyvää päivää vaan, vaihtoon tommonen munaton äijä joka ei naistaan tyydytä.

Tämä oli miehen kommentti joka ei koiran ilmeitä pitele vaan tykkää keskustella, seksistä ja yhteisistä harrastuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Asia menee noin.

En ole ollut koskaan suhteessa jossa tarttee alkaa pohtimaan paljonko toinen suhteessa on läsnä. Ja tästä aasinsilta kohtaan 2) Vaadit liikaa.

Sulla ei ole hajua mitä parisuhde tarkoittaa ja odotat liikaa. Suoritat itsekin? Teiltä puuttuu spontaanius ja vajaassa vuodessa teillä on jo kaava miten toimitte. Olet jo huomannut että olet aloitteentekijä?

Minusta parisuhteen hoitaminen ei ole sitä että tekee asioita ja suorittaa entistä enempi.

Mies saattaa olla täysin tyytyväinen määrään jota käytätte seksiin eikä raaski ehkä ehdotella, kenties vanha suhde kaatunut vonkaamiseen??? Ehkä sinä alat mouruamaan jos sulle avautuu?

PUHUMINEN on se pointti, sille miehelle.

Ei sen tartte haluta seksiä useammin kuin mikä riittää eikä se osaa lukea ajatuksiasi että haluat romantiikkaa tai peppupanoja keittiön pöydällä.

Jos puhuminen tuo koiranilmeen niin miten olette siitä puhunut? Vai onko se arvostelua vai mitä?

Mene hänen kanssaan ja alatte tekeen yhteisiä juttuja. Jos kaipaat enempi yhteistä aikaa niin sitä tarttee tehdä, aivan sama toisinpäin.

Ja jos joskus tilanne muuttuu toiseksi niin pitää taas muuttaa arkea.

Samoin voit miettiä olisiko sulle joku oma harrastus sopiva asia? Ettet ole yksin kotona odottelemassa.

Vierailija
4/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on tuossa kunnossa vajaan vuoden yhdessä olon jälkeen ja ap ei ole onnellinen miksi pitäisi jäädä suhteeseen? Jos miehelle riittää seksi harvakseltaan ja viihtyy muutenkin omissa oloissaan niin hankkii sit naisen jolle se riittää. Ikään kuin siinä miehessä ei voisi olla mitään vikaa :D ap sä et ole onnellinen mies vaihtoon!

Vierailija
5/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kesä,löydät kesäkollin varmasti =9älä jää seksittömään suhteeseen

t.aina puutteessa

Vierailija
6/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostunut olemaan yhtään yhdessä ja seksikin on jo noin väljähtänyttä? Mies vaihtoon niin mä tekisin...mulla suhdetta takana 20v ja hyvin viihdytään yhdessä touhuten, harrastaen ja seksikin sujuu.

Vierailija
7/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta tuntuu, että kumppani pitää minua itsestäänselvyytenä.

Hän vaatii oman osansa hellyydestä ja huomiosta, mutta ei anna sitä minulle. Arkeen ja juhlaankaan hän ei tuo mitään piristäviä yllätyksiä eikä ole muistanut muutenkaan.

Vierailija
8/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa elämää pitää olla. Minullakin on. Viimeisen kahden viikon aikana meillä on ollut aidosti yhteistä aikaa yhtenä päivänä.

Asiasta on puhuttu jo monen monta kertaa. Nykyisin hän ei jaksa keskustella asiasta vaan tuhahtelee. Näyttää siltä, että mies on itsekäs ja tunteiltansa pihi ihminen. Hän haluaa olla kanssani, se on selvää. Mutta ilmeisesti hän haluaa päästä vain mahdollisemman helpolla eikä välitä nähdä sen enempää vaivaa kuin tarvitsee omien tarpeidensa täyttymiseen.

ap

Vierailija
9/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitä?

Miten sä noin ajattelet?

Koska sanon että mies saattaa olla juurikin noin tyytyväinen tai ap liiotella ja tarkkailla vähän liikaa?

Tottakai oma tyytyväisyys on oleellista!! En minä sitä, ihan sulle tässä tarkennuksena.

Mutta jos ongelmaa ei varsinaisesti ole kuin ap.n mielessä niin en lähtisi ihan suoraan pois vaan sitä suhdetta parantamaan. Ei tässä voi sanoa että jos olet puhunut asiasta (eikä mies ilmeisesti tajua että ap kärsii yksinäisyyttä) niin miten on puhuttu?

Se mitä suhde on nyt ei määrittele koko elämää. Joskus on paljon menoa ja paljon työtä ja joskus tasasempaa. Silloinkin pitää muuttaa jälleen omaa toimintaa jos toinen sitä tarttee -enkä missään tarkoita että muutos tapahtuu vaan naisella!!!!

Minä en ymmärrä miten joku olisi suhteen ekan vuoden sijaan jo pannut merkille että näin aina tekee ja toi ei tee näin koskaan. Surullisen tuntusta. Ja siinä voi olla noi 2 mitkä laitoin.

Kyllä se mies saattaa olla täysin tyytyväinen tilanteeseen, eikä siinä ole mitään vikaa. Mutta jos ap ei ole niin pitää muuttaa. Entä jos ap olisikin sairaalloisen mustasukkanen? Se MIES EI KOSKAAN HUOMIOI onkin täyttä kakkaa.

Omaa käytöstä on helpompi muuttaa kuin toisen.

Onko harrastukset pahasta?

Ei kumppanin tartte olla kainalossasi joka iltaa eikä se tee ihmisestä kylmää jos haluaa jotain muutakin parisuhteeltaan, ei kaikki halua samoja asioita mutta jos te ette osaa sopia niin silloin saatatte olla vääriä toisillenne.

Seksimäärät ei pysy samana koko elämää mutta seksielämää voi kyllä piristää.

4

Vierailija
10/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole puhumista että sinä puhut.

4

Vierailija
11/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLASES SUHTEES?+KANNATTAIS NYT TEHÄ JOTAIN JA HAKEA IHMINEN JOKA ON SUNTYYPPINEN.OLETTE PERSOONALTA ERILAISET,TOISET MIEHET EI HUOMIOI..LOPETA TOI JUTTU ENNENKU OOT PAKSUNA..

Vierailija
12/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole puhumista että sinä puhut.

4

Parhaani olen yrittänyt. En voi pakottaa toista puhumaan. Kyllä se yleensä puhuu. Nyt tilanne on kärjistymässä kun on alkanut vain tuhahteleen. Valtapeliä.

A

ap.

Vierailija
13/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLASES SUHTEES?+KANNATTAIS NYT TEHÄ JOTAIN JA HAKEA IHMINEN JOKA ON SUNTYYPPINEN.OLETTE PERSOONALTA ERILAISET,TOISET MIEHET EI HUOMIOI..LOPETA TOI JUTTU ENNENKU OOT PAKSUNA..

Ei tässä tilanteessa ole todellakaan voimavaroja uusille lapsille. Kumppanin lapsien hoito vie jo niin paljon voimia.

ap

Vierailija
14/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En roikkuisi tuollaisessa miehessä, mies kyllä hyötyy suhteesta mutta sinä et saa mitään.

Vierailija
15/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko hyvä, nosta kytkintä ja heti! nim. been there, done that.

Vierailija
16/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä alkaa nyt itsestäkin tämä meidän asetelma näyttämään entistä karummalta. Kummasti ne asiat selkiintyy, kun niistä kirjoittelee tuntemattomien ihmisten kanssa. Tutut eivät koskaan rohkene sanoa rehellisintä mielipidettänsä.

Aika epätasapainoinen lähtöasetelma tässä on alunpitäenkin ollut. Olen luullut, että se siitä vielä asettuu kaikille sopiviin uomiin. Näemmä se olen minä, joka asetun muiden luomiin uomiin.

ap.

Vierailija
17/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette muuttaneet yhteen ennen kuin olette olleet vuottakaan yhdessä? Vähemmästäkin suhde väljähtyy. Jos miestä ei kiinnosta seurasi niin turha siinä on roikkua.

Vierailija
18/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette muuttaneet yhteen ennen kuin olette olleet vuottakaan yhdessä? Vähemmästäkin suhde väljähtyy. Jos miestä ei kiinnosta seurasi niin turha siinä on roikkua.

Kumppanini haluaa olla kanssani. Hänellähän asiat on vallan hyvin. Minä en enää näillä ehdoilla.

Vierailija
19/26 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan huoltopaikan ja sinun luona taitaa olla sellainen!

Vierailija
20/26 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän