Mies: mitä ajattelet paidan läpi näkyvistä nänneistä?
Näin kesällä tulee meinaan välillä vastaan tuo tilanne... Etenkin valkoisten/vaaleiden T-paitojen tai toppien kanssa. Jos alla on bikinit tai poikkeuksellisesti ohuet rintaliivit (eli ei sellaiset joissa olis vahvistettu kuppi) ja sitten lämpimänä päivänä yhtäkkiä tuleekin kylmä tuulenvire tms. syystä iho menee kananlihalle. Ainakin mulla nännit kovettuu ja silloin ne kyllä väkisin näkyy myös paidan läpi.
Kiinnostaa tietää, että mitä miehet ihan oikeasti ajattelevat asiasta.
Kommentit (24)
Näin kesällä tulee meinaan välillä vastaan tuo tilanne... Etenkin valkoisten/vaaleiden T-paitojen tai toppien kanssa. Jos alla on bikinit tai poikkeuksellisesti ohuet rintaliivit (eli ei sellaiset joissa olis vahvistettu kuppi) ja sitten lämpimänä päivänä yhtäkkiä tuleekin kylmä tuulenvire tms. syystä iho menee kananlihalle. Ainakin mulla nännit kovettuu ja silloin ne kyllä väkisin näkyy myös paidan läpi.
ihan ok kiva katsella ja haveilla, mitä naiset taas ajattelevat sortseissa pullottavasta puolikovasta peniksestä?
Tykkään paidan läpi näkyvistä nänneistä, ne on aivan ihanat.
Huomattu on että naiset joskus aivan esittelevät suloisia rintojaan/nännejään. Mitäpä minä? en häpeile jos puntissa pullottaa.
Siihen päälle jos vielä silmäpeliä nännineitosen kanssa...
"Katos, pitkät päällä tulee vastaan" :D Ja sitten siihen perään pari ajatusta mitä kaikkea niille/niillä voisi tehdä...
ihan ohuessa topissa ilman rintsikoita... Käydä kävelyllä tai vaikka lähikaupasta hakemassa ne puuttuvat maitotölkit tms. Mieheni totesi siihen, että 90% varmuudella miesten päät kääntyisivät ja suurin osa vastaantulevista naisista paheksuisi näkemäänsä.
En ole siis kehdannut "fantasiaani" toteuttaa.
Menisköhän paremmin läpi, jos seuraavalla kerralla hyökkäisin ulos lämpimällä kesäsateella yhdistelmällä valkoinen T-paita ja ohuet rintsikat ;D Minkäs sitä voi, jos sateenvarjo "unohtui" kotiin ja kastuu läpi märäksi...
Älkää siis naiset turhaan piilotelko niitä. Vastapainoksi voin asetella omaa heijariani niin, että housuissa pullottaa.
Mies 28v
Ei ole ihanempaa,ja mitä tummemmat ja isommat nännit ja nännipihat,huh huh.Ja valkee paita,taju lähtee silloin kyl.
Ihailen aina raskalaisissa elokuvissa on paljon naisia ilman rintaliivejä,nam nam.
Ukkomies36
kovasti! Kuinkas muuten? Kuka terve mies ei moisia haluaisi katsella?
Joo, tuli huomattua eilen rannalla. Olin juuri tullut järvestä ja vetäissyt helteen vuoksi melko ohuen t-paidan päälleni. Sain katseen jos toisenkin. Mitäs siitä, mukavaahan se. ;)
tuolla kun googlaa nin aah.
tosin julkkisten nännit ei kovin kiinnosta, mutta amatöörien sitäkin enemmän.
Itse löysin kivan olkaimettoman tuubitopin ja sitä on nyt tullut käytettyä useana päivänä ilman rintsikoita alla tai muutakaan, jottei tule kamalia rajoja. Pelkkä toppi vain päällä. Kyllä pari kertaa on miesten päät kääntyneet kun olen lähikaupassa se päällä ollut.Viimeksi jätsialtaalla huomasin et ohops, nännithän tässä törröttää läpi :) :) se on kivaa kun saa edelleen huomiota muiltakin miespuolisilta. Olin tänään jopa juhlissa se samainen toppi päällä. Kotona mies kysyi et olitko tuo päällä siellä. Vastasin että joo. :)
nimittäin nännithän eivät nöpötä pelkästän kylmästä vaan myös kiihotuksesta ja sitä miehenä tulee tietenkin ajatelleeksi, että nainen on tuossa jälkimmäisessä tilassa
VOI KUN OLISIN NÄHNYT TAI TÖRMÄISIN SINUUN KUN SINULLA ON SE PÄÄLLÄ.
UKKOMIES 35
mukavaa katseltavaa. vielä parempi jos ei ole liivejä ollenkaan.
se on kun pikkuisen törröttää. Hieman kiihottavaa ainakin minusta. Eikä siinä ole mitään noloa kun kaikki kumminkin tietää ettei johdu kiihottumisesta.
M36
niin? no että niiden kantaja tulisi syliin ja nostaisin hameen ylemmäs ja keinuttaisiin siinä iltaauringossa luonnon kesäsäässä. mutta mistä tollasia kesämekkosia typyjä tulee syliin??+