G:Mitä tv-ohjelmaa pelkästi lapsena?
ja milloin se oli? Seurasiko siitä painajaisia tms?
Kommentit (72)
Hämärän rajamailla, V, Salaiset kansiot... olen 80-luvun alussa syntynyt, vapaan kasvatuksen tuotos ja kyllä minua pelotti noita katsoa isoveljen kanssa ja myöhemmin yksinkin. Pelottaa kyllä ihan aikuisenakin esim. kauhuleffat ja trillerit.
Hiidenvirta, HUIIIIII, joskus 80-luvulla
se hiidenvirta, ja oli ihan kauhea. Muistan vieläkin kohdan missä taloa paloi ja talossa olevilla nukeilla oli kyyneleet silmissä tms. muuta en juuri muistakaan, mutta se vieläkin muistuu mieleen ja näin painajaisia kyllä siitä, kauan.
Lyhyitä mustavalkoisia kauhutarinoita 70-luvun alussa
en yhtään muista minkä ikäinen silloin olin, lapsi kuitenkin ja pelotti vietävästi
t. vm -73
se hiidenvirta, ja oli ihan kauhea. Muistan vieläkin kohdan missä taloa paloi ja talossa olevilla nukeilla oli kyyneleet silmissä tms. muuta en juuri muistakaan, mutta se vieläkin muistuu mieleen ja näin painajaisia kyllä siitä, kauan.
Mulla aivan samat muistikuvat! o_O Höystettynä jollain hullulla akalla verhojen takaa kurkkimassa. Hyyy, selkäpiitä karmii vieläkin!
t::2
oli aivan kamala. siis joskus 80-luvulla!
Okalinnut? Onko se voinut olla lapsena pelottava?
Se tuli jostain mieleeni ekaksi :)
on tullut joskus 80-luvulla ainakin, tosin mä en saanut oikein katsoa sitä. Kirjan olen lukenut sittemmin. Ei siinä mitään kauhuteemaa ole, mutta miksei sen tapahtumat voisi lasta pelottaakin.
koulutv:n ohjelma kiusaamisesta koulumatkalla, joskus ilmeisesti vuosien 1979-1983 välillä.
Oliskohan vielä yhtä kamala? On jäänyt tosi monelle mieleen. Muistaakseni sitä esitettiin alkuillasta (19.00) joten me lapsetkin sitä katsottiin
on tullut joskus 80-luvulla ainakin, tosin mä en saanut oikein katsoa sitä. Kirjan olen lukenut sittemmin. Ei siinä mitään kauhuteemaa ole, mutta miksei sen tapahtumat voisi lasta pelottaakin.
voi olla etten ole edes ikinä saanut katsoa sitä Okalintuja, mutta mielikuva on jäänyt hirveistä silmiä nokkivista mustista okalinnuista.
mutta lapset kokoontuivat nuotion aareen kertomaan kauhutarinoita. tarina alko aina siita, kun ne heittivat liekkeihin jotain mika kipinoi ja savusi ja sitten kertomus alkoi..
Toisen ohjelman nimeä en muista, mutta yksi kauhea kohtaus jäi mieleeni: Mies pakeni pirua tai jotain ja pääsi viimein autoon turvaan ja lähti ajamaan kovalla vauhdilla. Kun mies katsoi taustapeilistä se piru olikin siellä takapenkillä.
Tuo ohjelma oli muistaakseni suomenkielinen
tai ainakin jännittäneeni ihan hulluna Piilomaan Pikku Aasia. Se on saattanut tulla Pikku Kakkosessa.