G:Mitä tv-ohjelmaa pelkästi lapsena?
ja milloin se oli? Seurasiko siitä painajaisia tms?
Kommentit (72)
Oliskohan vielä yhtä kamala? On jäänyt tosi monelle mieleen. Muistaakseni sitä esitettiin alkuillasta (19.00) joten me lapsetkin sitä katsottiin
Sarja uusittiin pari vuotta sitten muistaakseni Teemalla (tai FST:llä) ja katsoin sen. Oli se kyllä yllättävän hyytävä vieläkin!
Hui kun olikin pelottava ohjelma! Sehän tuli uusintana noin viisi vuotta sitten, mutta jotenkin unohtui katsoa...
mutta lapset kokoontuivat nuotion aareen kertomaan kauhutarinoita. tarina alko aina siita, kun ne heittivat liekkeihin jotain mika kipinoi ja savusi ja sitten kertomus alkoi..
Lyhyitä mustavalkoisia kauhutarinoita 70-luvun alussa
Hui. Ja joku, jossa oli "oikea" maagikko hattuineen ja viittoineen. Siita tuli painajaisia.
Safiiri ja teräs, Triffidien kosto.
mutta lapset kokoontuivat nuotion aareen kertomaan kauhutarinoita. tarina alko aina siita, kun ne heittivat liekkeihin jotain mika kipinoi ja savusi ja sitten kertomus alkoi..
pelottaako. Mäki katoin sitä aina ja sitten näin painajaisia..:/
näkemään jostakin leffasta just sellaisen kohdan, jossa kokonainen perhe oli tapettu saunan lauteille. Verta oli joka paikassa ja ne ruumiit oli ihan hirveän näköisiä.
Siitä näin painajaisia tosi pitkään ja pelkäsin.
Pelottaako? (alk.per. Are you afreid of the dark)
pelottaako. Mäki katoin sitä aina ja sitten näin painajaisia..:/
se tuli vielä joskus 3 iltapv tai siihen aikaan kun yksin kotona koulun jälkeen hetken
Olivat pelottavia ja kai niistä painajaisiakin näki. Olin 7v ja 10v kun katsoin noita.
ja pelottavimpia mitä muistan olivat :
-V
-Salaiset kansiot
-Tales from the Crypt
-Naarassusi... hui kauhea!!
Pätkiksiä ja mitä näitä nyt oli. Mua ahdisti kun niissä räjäyteltiin toisia ja mentiin littanaan ynnä muuta, enkä ymmärtänyt mikä toisia lapsia niissä nauratti.
Joskus 90-luvun alussa taisi tulla maikkarilla. Muistan siitä kaoottiset hätäpuhelut, vaikka tuskin yhtään kokonaista jaksoa näin.
tuli niitä Tirlittan -elokuvia. Mä en tiedä miksi, mutta pelkäsin ihan kauheasti sitä, kun Tirlittan oli strapetsilla ja putosi? ja sitten kun siellä tuli tulipalo!
Muistaako kukaan muu?
Olin silloin ehkä ekaluokkalainen?
Nämä nyt näin äkkiseltään muisteltuna oli semmosia hui hui..:)
10-vuotiaana katsoin salaa kaverin kanssa Stephen Kingin "Se"-leffan. Pelkäsin aivan sairaana monta päivää. Yliopistossa ollessani satuin saman kaverin kanssa näkemään rainan tv:stä, naurettiin tikahtuaksemme miten korni se oli. Kyllä olis parempi ollut jättää aikuisiälle kauhuleffakatsomiset :)