Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä tv-ohjelmaa pelkästi lapsena?

Vierailija
28.06.2011 |

ja milloin se oli? Seurasiko siitä painajaisia tms?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon sarjan tosi elävästi, mutta nimen olin kokonaan unohtanut. Toivottavasti se vielä uusittaisiin jollakin "normaali" kanavalla.

Kuvattu Norjan Ålesundissa.

Laitan linkin, kun moni sitä muistelee. Löysin wikistä vain englanniksi ja norjaksi. Norjaksi enemmän tekstiä. Jos kysyttävää, voin kääntää.

http://en.wikipedia.org/wiki/Maelstrom_(TV_series)

Eikö KUKAAN muu pelännyt sitä tietoiskukättä. Se jossa käsi napsauttaa sormia, aukeaa kämmeneksi ja siihen tulee liekki. Vieläkin hyytää.

Vierailija
62/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin tää loru on siitäpitäen kuulostanut kammottavalta...pelottelin sillä pikkusiskoani, joka on vuosimallia-73 :D

"A ring, a ring o' roses,

A pocket full o’posies-

Atishoo atishoo we all fall down"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mainitut

- Hiidenvirta

- Safiiri ja Teräs

- Triffidien kapina

- Hämärän rajamailla

Olivat kammottavia.

Tripodien aika oli tosi hyvä. Niin ja Pelle Hermanni on muuten aika karmea, varsinkin sen jälkeen kun oin lukenut luvatta Kingin 'Se' -kirjan (leffaa en nähnyt).

- vm -73 minäkin

Vierailija
64/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö KUKAAN muu pelännyt sitä tietoiskukättä. Se jossa käsi napsauttaa sormia, aukeaa kämmeneksi ja siihen tulee liekki. Vieläkin hyytää.

Minä odotin pienenä noita tietoiskuja. Välillä sormen napsauksen jälkeen sormi osoitti minua, välillä tuli se liekki (myöhemmässä vaiheessa enemmän liekki). Joku tietoiskuissa oli, mikä iski. Osaan vielä monta niistä sana sanalta ulkoa...

Vierailija
65/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku ja tunnari. Kuva oli vihreän musta ja näytti tutkan kuvaa... jostain syystä pelotti.

Tietoiskukädessä oli jotain ahdistavaa.

Ja sukellusvenesarja 'Das Boot' (olikohan nimi noin) saksalainen sarja, oli pelottava.

Vierailija
66/72 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen minisarja, vain muutama osa, jossa joukko koululaisia lähti syrjäiselle seudulle luokkaretkelle? Siinä oli sitten loppujen lopuksi hukkuvia lokkeja, uppoavan laivan natisevaa ääntä ja upottavia aaltoja.

Tuota nimittäin olen monesti lapsuuden jälkeen miettinyt, mutta ikinä en ole muistanut nimeä. Se jäi sykähdyttävästi mieleen, olisi hienoa jos kyseinen juttu olisi ollut juuri Hiidenvirta.

Vierailija
67/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÖLLI (katsoin tenavana tuota pelkästään mamman sylistä). Tuo siis alle kouluikäisenä.

Vähän isompana puolestaan Hälytys 911, se alkutunnari oli musta pelottava ;D Ja mä näin tuosta painajaisia. Sainkin sitten katsoa tuosta vaan ne synnytys ja muut ei-pelottavat pätkät.

Samoin Poliisi tv;n alkutunnari pelotti. Ja sain parista jaksosta painajaisiakin.

Vierailija
68/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva näin myöhemmin nähdä, oliko ne elämään nousseet tyynyt niin pelottavia kuin muistelen..vai olivatko ne tyynyjä ollenkaan?? Ja entäs se valo aina jossain seinällä? Mitä se tarkoitti? Se pelotti ihan eniten, vaikka nyt muistelen, että olisi ollut kuin joku taskulampun valo..?

t. se ensimmäinen vm- 73

Vierailija
69/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen mukana Maryn ja Adamin vauva ja se Garveyn täti), näin tuon jälkeen ties kuinka kauan painjaisia, varsinkin siitä, kun se Alice näkyi ikkunassa ja liekit loimusi siellä sen selän takana.. Ja pelkäsin tuon jälkeen tulipaloja.

Olin tuolloin n. 10v, kun näin jakson.

Vierailija
70/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittimittari ja ne Mikko Alatalon siniset rillit, karrrrrmivaaa :/

Vierailija
71/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä kaikki uudestaan.

Minuakin pelotti ihan sairaasti Soittorasiassa se ovenkahvakohtaus!

Vierailija
72/72 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 60-luvun lopulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän