Mitäs syötte tai söitte iltapalaksi?
Mä söin äsken kaksi näkkäriä, joiden päällä oli oivariinia, juustoa ja avomaankurkkua sekä viiliä ja mansikkahilloa.
Kommentit (28)
soijamaidosta, puolukasta, banaanista ja pähkinöistä.
10 kpl Fazer lakupötköjä ja n. 5 dl Pepsi Maxia.
hornetteja ja pepsi maxia!
2 kpl Camping makkaraa grillattuna,
10 kpl Fazer lakupötköjä ja n. 5 dl Pepsi Maxia.
kaksi vaaleata leipää, päällä juustoa. Join teetä ja lasillisen Vitalinea 0% -jugurttijuomaa.
oon raskaana ja tällä hetkellä ruoka kiinnostaa poikkeuksellisen paljon, siksi avaus ;) Voin muuten kertoa, mitä syötiin miehen kanssa päivällä: salaattia, jossa oli avomaankurkkua, tomaattia, lehtisalaattia, vesimelonia ja halloumia. Sekoitin itse pikakastikkeen, jossa oli öljyä, pari tippaa balsamicoa, omenaviinietikkaa, valkosipulia, sinappia, hunajaa, mustapippuria ja chilijauhetta.
mites se vuohenjuusto nyt sit olikaan raskaana...toi aiempi ketju;)))) omatekonen vinegairette on parasta ;)
Ap, ruuan ystävä
kyllähän Aura-juusto on pastötoitu ja varsinkin kypsänä sen saa syödä, argh.....mun loppuraskausmieliteot oli raikas viher salaatti , kera katkarapujen ja antaumuksella söin sitä joka ilta, kunnes joku sano et ne katkikset pitää kypsentää,,,,,no ei se salaattiin sovi....poika 1v ja ihanan terve ollut. ja pakastekatkaravulla ;DDD tehty2
puolikkaan banaanin ja jogurtin.
luultavasti syön vielä kohta pari leipää teen kera.