R-collection
Onko kukaan ostanut kyseisestä kaupasta joskus vaatteita? http://www.r-collection.com/
Mun mielestä ihan kamalia rättejä ja mitkä hinnat, huh!:/
Kommentit (43)
Beige alitajuisesti, ostettu hmm.. 13v sitten? En kyllä ole paljoa käyttänyt, mutta ei ole mennyt miksikään
Hih..kehtaanko kertoakaan mutta mulla on 25 vanha anorakki. Aloitin ostovuonna opettajaopiskelut ja harjoitteluissa piti olla pihavalvonnassa. Ostin anorakin opintorahoillani. Nyt hihansuissa pientä hapertumaa ja reikäisyyttä resoreissa, mutta kangas ja vetskarit ihan ehjiä.
Hahaa, tän ketjun ansiosta menin ja tilasin itselleni pökät tarjouksesta :) Näköjään nyt saa 10 euron alennuskoodin jos rekisteröityy. Ja juu, ei oo mainos tämä, oon vaan aiemminkin katellut noiden sivuja ja odotellut että jotain kivaa napsahtaisi kohdalle jotta viitsisi tilata. Onhan ne hinnakkaampia mutta mä uskon että noista housuista tulee mun uus lempivaate <3
En tiennytkään että nää on Kajaanissa niin suosittuja? No, miksipä ei olisi :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:53"]Hahaa, tän ketjun ansiosta menin ja tilasin itselleni pökät tarjouksesta :) Näköjään nyt saa 10 euron alennuskoodin jos rekisteröityy. Ja juu, ei oo mainos tämä, oon vaan aiemminkin katellut noiden sivuja ja odotellut että jotain kivaa napsahtaisi kohdalle jotta viitsisi tilata. Onhan ne hinnakkaampia mutta mä uskon että noista housuista tulee mun uus lempivaate <3
En tiennytkään että nää on Kajaanissa niin suosittuja? No, miksipä ei olisi :)
[/quote] millaiset housut tilasit? :)
Jeggings- eli "farkkutrikoot" tai mikskä niitä nyt sanotaan. Löysin hyvän väriset ja korkeavyötäröiset, harvemmin löytyy korkealla vyötäröllä ja se sattuu jotenkin sopimaan omalle kropalle.
-27
http://www.r-collection.com/tuote/superstretch-housut-kanerva/397670020/
Elikkä tällaiset :)
-27 edelleen
Ennen olivat hyviä ja kestäviä vaatteita. Meillä on paljon vanhoja paitoja, jotka ovat vieläkin hyvässä kuosissa, vaikka niitä on pidetty ja pesty paljon. Nykyisin laatu on ihan kuraa. Viime syksyä ostetut paidat ovat kaikki venyneet ihan muodottomiksi ja kaulukset ovat ihan kauheita. En osta enää tämän firman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti trendikkäitä vaatteita?
Ei trendikkäitä ts. pintamuotia, vaan ajattomia. Ja syytä olla, koska kestävät vuosikausia. Siksi hintakin on mitä on.
90-luvulla jokaisella piti olla R-Collectionin anorakki.
Harkitsen ostamista, onkohan kauluspaidat kestäviä?
Todella miellyttäviä, hyviä ja kestäviä vaatteita. Tykkään käyttää :)
Ajattelin karsia vaatteita ja ostaa nykyään vähemmän ja parempaa. Ihastelin R-collectionin puuvillaneuletta, kunnes luin että tuote on valmistettu KIINASSA?
Haluaisin takaisin tuotantoon Rockville-pipon vm. n. 1980
Vanha ketju mutta olkoot. Mun mielestä niiden pitäis vähän panostaa nettikaupan kuviin, meni muutama vuosi sitten huonommaksi. Henkarissa roikkuva pusero on vaikee ostaa, jos ei tuote ole jo tuttu. Ihmisen päällä olevasta näkisi paremmin miten mitoitettu ym. Täältä keskisestä Suomesta kun on vähän liikaa matkaa sovitusreissuille kivijalkakauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin karsia vaatteita ja ostaa nykyään vähemmän ja parempaa. Ihastelin R-collectionin puuvillaneuletta, kunnes luin että tuote on valmistettu KIINASSA?
Miksi tätä on alapeukutettu? En ole siis ostanut R-Collectionin vaatteita ikinä ja oon kuullut, että heidän tuotteiden ompelu on siirretty Viroon. Tuotannon siirtäminen osittain (?) Kiinaan tuli vaan yllätyksenä.
Suomalaisia. Täytyy käydä vilkaisemassa.
Oletteko palauttaneet tuotteita? Miten tuo palauttaminen on niin hankalaa? Yleensä verkkokaupoihin palauttaessa liimataan vaan paketin mukana tullut palautustarra, mutta näissä sitä ei ole. Ja jos olet noutanut paketin automaatista, niin täytyy soittaa firmaan ja selvittää miten palautus heille onnistuu automaatin kautta. Pakettiautomaattipalautusta varten on annettu vain matkapuhelinnumero??
Paska lafka, narkkarin näköisiä malleja
Onko muotivaatteita?