Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva paino 157cm pitkälle?

Vierailija
28.06.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoindeksin mukaan normipainoista pitää pulleana, vika on omissa silmissä, ei siinä normaalipainoisessa ihmisessä. Lyhyellä ihmisellä ei yleensä ole keskikehoon nähden pitkiä raajoja, jotka antaisivat "hoikkuuden vaikutelmaa".

Vierailija
22/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 150 kg. ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älyttömyyttä osassa näistä vastauksista... Jos paino pysyy suunnilleen normaalin puolella JA harrastaa monipuolisesti liikuntaa on se sopiva paino. Itse en haluaisi ikinä tämän pituisena painaa esim 45kg, olisin pelkkää luuta ja nahkaa. Nyt painoa 58-59kg. Urheilen useamman kerran viikossa ja lihaksia löytyy. Tuosta voi nipistää vielä muutaman kilon, muttei missään nimessä enempää. Haluan että muotoa löytyy myös lihaksien muodossa, en halua näyttää kuivuneelta maratonarilta.

Vierailija
24/28 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kiloa on kyllä aikuiselle naiselle todella laiha paino. Näyttää jo melkein sairaalloisen laihalta mielestäni. 52-60+ kg on mielestäni hyvä tuolle pituudelle.

N26

Vierailija
25/28 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin itse teini-ikäisenä tuon mittaisena 45 kg ja se on aikuiselle ihan liiian vähän!!!

Nyt painoa raskauden jälkeen noin 59 kg ja pari meinaan pudottaa vielä. Vaatekoko 36/S, eikä näytä läskiltä ollenkaan.

Vierailija
26/28 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paino on kullekin se, missä on tervein ja hyvinvoivin. Henkilökohtaiseen ihannepainoon vaikuttaa ainakin ruumiinrakenne, lihasten määrä ja se miten rasva kropassa jakautuu.

Vierailija
27/28 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painan 55kg suurinpiirtein ja 158cm pitkä, 11- vuotias. ja mun kroppa on tosi hyvässä kunnossa ja just hyvä ja alkaa vaa ahdistaa ku näitä tuli lukemaan. 🙄

Vierailija
28/28 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D olen 49 v., 157 pitkä ja painan 60 kg ja kaikki kouhkaa, että miten voi noin pieni, hoikka ja nuoren näköinen ihminen olla neljän aikuisen lapsen äiti. Eli kokemukseni mukaan näillä mitoilla ei näytä pullerolta :D. Omastakaan mielestä en näytä ;D. Fyysisesti ja henkisesti vointi on paljon parempi kuin silloin, kun olin hoikempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän