Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän ei liikuntaa

Vierailija
17.05.2011 |

harrastava koululaisenne liikkuu?

Luin tuossa juuri, että yhdeksäsluokkalaisista vain 10 prosenttia liikkuu tunninn päivässä. Mietin kuinkahan laajasta tutkimuksesta siinä oli kyse, kun mitään linkkejä ei ollut. Lapsen Maailma lehden juttu siis oli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syytän kaupunki-ympäristöä ja epäsosiaalisuutta liikkumattomuuteeni ja en todellakaan ole menossa minnekkään seuraan(pelkään ja vihaan ihmisiä). Maalla asuessani tilanne voisi olla todellakin aivan toisenlainen.

Vierailija
2/3 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pennut puuhaavat pihalla viikonloppuisin aamusta iltaan ja arkisin menevät ulos heti kun läksyt on tehty. Ulkona hurjastelevat potkulaudoilla, fillareilla ja pelaavat välillä purkkista tai jalkapalloa. Sen verran kyllä itse panostan asiaan, että heillä on käytettävissään erilaisia ulkoiluvehkeitä ja -välineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pennut puuhaavat pihalla viikonloppuisin aamusta iltaan ja arkisin menevät ulos heti kun läksyt on tehty. Ulkona hurjastelevat potkulaudoilla, fillareilla ja pelaavat välillä purkkista tai jalkapalloa. Sen verran kyllä itse panostan asiaan, että heillä on käytettävissään erilaisia ulkoiluvehkeitä ja -välineitä.

että varmaan kuitenkin iso osa lapsista liikkuu aika paljon. Ehkä tuo yhdeksäsluokka on sellainen, kun harrastukset jäävät pois, jos jäävät, ja muutenkaan ei enää vain lähdetä pihalle peleihin yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän