Raskaana pillereistä huolimatta
Syön Cerazette-pillereitä nyt neljättä liuskaa. Vuotoja ei ole tullut koko pillereiden syömisen aikana ja tämä on kuulemma normaalia. Ensimmäisen liuskan jälkeen tein raskaustestin ja se oli nega. Silloin olo oli niin kovin outo ja "raskaan oloinen".
Nyt olen sitten todenteolla alkanut tuntea raskausoireita.. (Väsymys, vessassa ravaaminen, alavatsan turvotus, päänsärky ja huimaus). Pitää siis taas testata.
Onko jollain muulla pillerit pettänyt?
Millä viikoilla olette tajunneet olevanne raskaana?
Tunteeko joku muu ko. pillereiden käyttäjä olonsa oudoksi?
Kommentit (8)
Mulla tuli myös ihmeellisiä oireita kun rupesin syömään Cerazette-pillereitä mm. huimausta, lihomista, ärsyyntynyt olotila, väsymys, haluttomuutta seksissä... lopulta päätettiin miehen kanssa yhteistuumin jättää ne pois, ja olo parani! Tällä hetkellä en todellakaan aio käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä. Haluun olla minä itse ja onneksi tämä sopii myös miehellekin.
cerazetteja imetyksen ajan. Tein vissiin kolme raskaustestiä tuona aikana, koska oli juuri noita outoja tuntemuksia.
Liittynevät siis sivuvaikutuksiin. Siirryin merciloniin heti imetyksen loputtua kun en kestänyt sitä vainoharhaisuutta;)
Ja noita oireita on tosiaan ollut aina ja kun menkkoja ei kuulu niin testiliuskat on olleet myös kaapissa aina.
Nyt tuolla eteisessä nukkuu tosin kolmeviikkoinen Cerazette-vauva :D ja olin napsinut ihan oikeaan aikaan nuo :)
Meilläkään ei vauvan tulo ehkäisystä huolimatta olisi mikään katastrofi.. Ja salaa toisaalta toivonkin olevani raskaan ;D Mutta..
Millä viikoilla huomasit olevasi raskaana?
Menikö raskau hyvin?
Vauva kunnossa pillereistä huolimatta?
vauva on ihan kunnossa, ihan ekaksi kävin ehkäisyneuvolassa lääkärin kanssa juttelemassa, ko hormonit ei kuulema aiheuta vauvalle haittaa, vaikka niitä söisi koko raskauden (ei tietty pidä syödä).
Meillekään raskaus ei ollut mikään katastrofi :)
Olivat niitä cerazetten haittavaikutuksia. Lisäksi olin kuin preseelle aamuttu karhu. Jätin koko pillerit pois ja johan olo koheni.