Legginsit pelastivat elämäni.
En ole ylipainoinen, mutta reidet ovat aina hanganneet toisiaan vastaan. Olen joka kesä joutunut käyttämään joko paksuja sukkahousuja tai housuja, jotta pystyisin hikihelteissä kävelemään. Shortsit eivät sovi minulle.
Capritkin olivat loistava keksintö, mutta legginsit pelastivat minut kokonaan. On todella vilpoisaa laittaa hiukan polven alle ulottuvat legginsit polvipituisen hameen alle. Hameita en ole ennen voinut käyttää ilman sukkahousuja ollenkaan. Eikä sukkahousuja tee helteillä mieli käyttää. Eikä sukkahousuja voi tunkea sandaaleihin..
Että sori vaan, jos legginsit häiritsevät jotakuta.
Kommentit (12)
Ja käytän legginsejä vaikka jonkun silmät vuotaisi verta kun näkee minut legginsien kanssa.
Ovat vaan mulle parhaat :)
20-v sitten puhuttiin trikoista ja nyt legginsseistä. Miksi sana-ero?
Nykyään trikoolla on eri merkitys, se käsitetään tietyksi kankaaksi (esim. trikoopaita).
20-v sitten puhuttiin trikoista ja nyt legginsseistä. Miksi sana-ero?
legginsejä, joiden lahje päättyy polven yläpuolelle? Ratkaisevat ongelmasi eivätkä näy hameen alta?
Ikinä kuullutkaan. Tosin ei minulla ole reidenhankausongelmaakaan.
tai mitään spänksejä. Aika yököttävältä näyttää, kun tuuli lennättää helmaa. Mieluummin ne kokosukkahousut.
ap
hollywoodtähtien mielestä. Siellä ei liene naista, joka ei spanxia käyttäisi. Niitähän on miljoona erilaista.
Mutta suomineito kyllä tietää kaiken.
tai mitään spänksejä. Aika yököttävältä näyttää, kun tuuli lennättää helmaa. Mieluummin ne kokosukkahousut. ap
kolem eläköön-huutoa legginseille