Mihin maksamani raha oikein hävisi?
Maksoin lowellille perintää.
Kesken maksun se jotenkin jumahti ja ensin näytti että maksu ei ois mennyt perille. Tein uuden maksun.
Kummatkin näkyy tililläni että rahat meni kuitenkin.
Pyysin että laittavat mulle takas ylimääräisen maksun mutta he sanovat ettei heidän tiedoissaan näy että olisin kahteen otteeseen maksanut. Minne se raha sitten katosi?
Kommentit (15)
Siellä varmaan näkyy katevaraus vielä. Jos siis tapahtui ihan äskettäin. Odota yön yli että tili päivittyy.
Vierailija kirjoitti:
Siellä varmaan näkyy katevaraus vielä. Jos siis tapahtui ihan äskettäin. Odota yön yli että tili päivittyy.
Siitä on jo muutama päivä. Heillä näkyy lowelilla kyllä että yksi maksu on mennyt perille. Toista ei näy. Mutta mun tililtä lähti kuitenkin.
Mikä helkutti on iowell? Etkö sinä raukkaparka enää osaa edes kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo muutama päivä. Heillä näkyy lowelilla kyllä että yksi maksu on mennyt perille. Toista ei näy. Mutta mun tililtä lähti kuitenkin.
Pyydä pankkia selvittämään, jos kerran sinulla tilitapahtumissa näkyy, mutta ei ole mennyt perille. Älä nyt ainakaan enempää rahaa siirrä ennen kuin tämä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Siellä ne odottaa seuraavaa perintää
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne odottaa seuraavaa perintää
Jos heillä ei sitä summaa siellä näy niin joudun varmasti maksamaan uudelleen. Laitoin pankille viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Mitä ihmettä stuttgartilainen konsultti tekee perintäalalla Suomessa? Osannet kai kertoa, kun toisia idiootiksi kutsut.
Noin vaan joskus käy. Rahat hävis bittiavaruuteen, eikä syyllistä voida koskaan todentaa. Paska tikki, mutta onneksi tosi harvinaista että noin käy.
Vierailija kirjoitti:
Ne kusettaa sua.
Ne varmaan sitten myös todistaa sen ettei raha mennyt perille.
Ja kai ne ny selvittää mihi katos rahat? Vai menetinkö johonki avaruuteen osan rahoistani.