Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduttiinko sinua katetroimaan synnytyksessa ? Itse olin aivan yllattynyt kun en saanut pissattua, katetroitiin monta kertaa ja sain viela virtsaputkentulehduksen.

Vierailija
31.10.2005 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se katetrointi liittyy vain epiduraalin laittoon. Itse en saanut epiduraalia.

Vierailija
2/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin muuten selvisi lähtöpissanäytteestä virtsatietulehdus. voisiko se johtua sairaalasta, ei siis ollut jo valmiina. mua kun ihmetytti kun ei oireita ollut ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te viitsitte tehdä numeron jostain noin pikkujutusta, en tajua. Miten joku katetrointi voi olla jollekin elämää suurempi asia. Minua ei katetroitu, mutta seuraavaksi muistan pyytää. Viimeksi oli nimittäin rakko kohtalaisen täynnä enkä edes huomannut.

Vierailija
4/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten te viitsitte tehdä numeron jostain noin pikkujutusta, en tajua. Miten joku katetrointi voi olla jollekin elämää suurempi asia. Minua ei katetroitu, mutta seuraavaksi muistan pyytää. Viimeksi oli nimittäin rakko kohtalaisen täynnä enkä edes huomannut.

Vierailija
5/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään tulehduksia tai muita jälkiseuraamuksia, enkä edes olisi huomannut koko toimenpidettä jos ei kätilö olisi sanonut.

Vierailija
6/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vasta yöllä... alatiesynnytys, isot repeämät. suuri verenhukka, joka vaati ompelua leikkurissa nukutuksessa. Yöllä sitten vessa kutsui ja vaikka hoitsu mukana tuuperruin sinne ja sitten laittoivat katetrin.

Vierailija
7/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(epiduraali). kun rakko saatiin tyhjäksi oli helpompi alkaa ponnistelemaan.. minusta se oli pikkujuttu...

Vierailija
8/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistumaan vaan verenvuoto jatkui. Kokeiltiin kolmea lääkettä ja vasta rakon tyhjennys auttoi. Tuntui aika ilkeältä.

Vierailija
9/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut katetroitiin ja se katetrointi oli pikkujuttu, en olisi huomannut koko juttua ellei kätilö olisi sanonut. Pissanäyte otettiin sitten osastolla tulehduksen varalta mutta en saanut tulehdusta (1g C-vitamiinin nauttiminen saattaa auttaa).

Vierailija
10/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kävi kipeää!

Vierailija
11/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja se kävi kipeää!

No ihanaa, että jollakin on ollut niin lempeä synnytys, et voi sanoa katetroinnin sattuneen.

Vierailija
12/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ees huomannu että oli rakko täys, vaikka kuinka yritin ponnistaa vauvaa ulos niin ei tullut. Ei kai se ihme kun " synnytyskäytävän" tukki täysinäinen virtsarakko. Ja oi että se helpotti HETI kun oli katetroitu! :)

Ei tullut tulehdusta siitä.

Vierailija
13/13 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ajateltiin että on vauvan tiellä. Mutta ei se helpottanut siitä yhtään. Ei haitannutkaan tietty.