Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta lastenhoito ei ole rankkaa.

Vierailija
28.06.2011 |

Mutta todella tylsää se on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tylsyyskin voi ajan myötä muutta aika rankaksi ajoittain.

t.7 vuotta kotona...

Vierailija
2/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos tylsää on niin pitäiskö sun ehkä keksiä jotain kivaa tekemistä. Mun päivissä ainakin työläintä on nimenomaan sen tekemisen järjestäminen, helpommalla toki pääsis jos möllöttäisi vaan kotona..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksikään huomio ei saa herpaantua, tai jotakin odottamatonta taas tapahtuu. Minusta jatkuva varuillaanolo ja se ettei mihinkään voi oikein rauhassa keskittyä on rankkaa. Ruoanlaitto kestää ikuisuuden, kun koko ajan joutuu keskeyttämään tekemisensä.

Meneehän tämä kuietnkin pian ohi...

Vierailija
4/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten kanssa on sekä rankkaa että tylsää, kun pitää koko ajan vahtia ja sitä huoltohommaa riittää. Nyt kun lapsemme ovat 4v ja 6v ei ole rankkaa eikä tylsää. Lasten kanssa on minusta koko ajan mukavampaa mitä isommiksi tulevat :)

Vierailija
5/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulekaan kovin fyysistä asioista. Ei vaipanvahdosta, sylissä kantamisesta, ruokakassien raahamisesta. Se on lähinnä pitkään kestänyttä väsymystä, kypsän asenteen pitämistä ja elämän mielekkyyden muistamista.

Vierailija
6/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu rankkaa on,mutta tylsää ei tod..koko ajan sattuu ja tapahtuu!!

Vierailija
7/7 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon kokemuksella olen siinä samaa mieltä, että yhden helpon lapsen hoito ei ole rankkaa. Tylsää se ei ole ollenkaan, vaan on todella ihana seurata rakkaan lapsensa puuhia ja kehittymistä pöivästä toiseen. Taustalla minulla on 15 vuotta erittäin intensiivistä työuraa. Olen tosin tehnyt vähän töitä kotona olemisen lisäksi. Lisäksi mieheni huolehtii lapsestamme ainakin samalla innolla kuin minä.

Sen sijaan useiden, eri ongelmista kärsivien lasten hoitaminen voi olla hyvinkin rankkaa. Varsinkin, jos ei voi jakaa vanhemmuutta.