Painan 189 kg, onko kysyttävää?
Kommentit (36)
Ei ole sairauksia, syytän geeniperimää tästä sillä isäni on ihan yhtä lihava tai isompikin. Kyllähän minä aika paljon syön. Pelkkä salaatti ei vie nälkää. Olen yrittänyt laihduttaa mutta siitä on jo aikaa, eikä tullut mitään tulosta niin tuskastuin ja lopetin.
On kaksi lasta, sain heidät siinä 130-150 kg painoisena. Kesti pari kuukautta tulla raskaaksi mutta se on ihan normaalia. En usko että paino vaikutti siihen.
ap
Seksi onnistuu oikein hyvin, siinä ei ole ongelmia.
Mieheni mielestä minä olen hyvin kaunis, ei pyydä laihduttamaan.
ap
Olen katsonut Suurinta Pudottajaa. Hienoa että jotkut osaavat laihduttaa. Tai viitsivät kärsiä ja saavat tulosta.
ap
vai oletko päättänyt lihoa lisää?
En halua lihota enempää kun on vaikeampi löytää vaatteita mutta en osaa oikein estääkään sitä. Elämäni on ihanaa ja nautin siitä!
Mieheni löytää hyvin elimeni, siellä ne on jalkojen välissä kuten muillakin :)
ap
Kun yrittää syöttää tota bmi-taulukkoon, se väittää että pituus ja paino vaihtoi paikkaa eikä suostu antamaan bmi:tä.
Jotkut painaa paljon enemmänkin ja on oikeita tyyppejä.
aiti ihminen! Ma olen aina se kaikkein isoin ja hikisin...
Meilla on 3 lasta ja kun ensimmaisen kerran raskauduin painoin 120kg ja taman viimeisimman lapsen raskauden alussa 141kg.
Kaikki raskauskilot ovat aina jaaneet, ei ole tahdonvoimaa laihduttaa. EN PYSTY! Ruoka on niin hyvaa, addiktioni!
Nyt viime aikoina on alkanut tuntua polvissa kun kiipeaa rappusia ja kaikki vaatteet puristaa ja kiristaa...
vähähiilihydraattiseen ruokavalioon siirtymistä. Tämä "karppaaminen" on helpoin dietti, jolla olen ikinä ollut. Paino on pudonnut itsestään 3 kuukaudessa yli 8 kiloa (lähtöpaino 111 kg) ja mikä kummallisinta, makeanhimo on poissa.
mutta jee mä en sit ookkaan niin läski, haenpas nyt sitte vähä lisää tuota lasagnea =D
siellä on myös sinun kokoisiasi ihmisiä. Sinun ei tarvitse muuta kuin syöttää päivittäin syömäsi ruoka tiedostoon, niin kone laskee ja antaa palautetta syömisistäsi. Kuin itsestään, alat noudattamaan parempia ruokailutottumuksia ja laihdut. Lisäksi keskustelu-osio auttaa, koska voit siellä jakaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa.
kiloklubi.fi
Seksi onnistuu oikein hyvin, siinä ei ole ongelmia.
Mieheni mielestä minä olen hyvin kaunis, ei pyydä laihduttamaan.ap
Kannustaako laihtumaan vai eikö välitä? Oletko katsonut Suurin Pudottaja -ohjelmaa?