Painan 189 kg, onko kysyttävää?
Kommentit (36)
olen reilut 100 kg laihempi. Ne kilot vain tulee pikkuhiljaa, vaikka en edes syö hirveästi. Oletko kaunis kasvoiltasi, entä minkälaiset hiukset on?
vähähiilihydraattiseen ruokavalioon siirtymistä. Tämä "karppaaminen" on helpoin dietti, jolla olen ikinä ollut. Paino on pudonnut itsestään 3 kuukaudessa yli 8 kiloa (lähtöpaino 111 kg) ja mikä kummallisinta, makeanhimo on poissa.
tuolla lähtöpainolla sinulta olis lähteny jo EKAN KUUKAUDEN AIKANA TUO KILOMÄÄRÄ...jos olisit laihduttanut järkevästi eli painonvartijat tms. Tosin minäkin suositan liiallisten hiilareitten vähentämistä
minä painan 167. vaivoja on kovasti. onko sulla uniapneaa?
kotivaakani näyttää pelkkää erroria, kantokyky loppuu 150kg kohdalla.
Mulle ei ole lihavuudesta juuri mitään haittaa. Ainoa haitta lihavuudestani on se, että joudun syömään ihan kauheasti, jotta nälkä lähtee ja kalliiksihan se tulee.
Ei riitä pikkuannokset ruokaa, ei.
Kun yrittää syöttää tota bmi-taulukkoon, se väittää että pituus ja paino vaihtoi paikkaa eikä suostu antamaan bmi:tä.
joka oli ihmeissään kun bmi-taulukosta ei löytynyt mulle bmi:tä. Vastasin hänelle, että osaan kyllä itse laskea bmin enkä tarvitse siihen taulukoita.
t. BMI50
Mittani 165cm/135kg. Maksimipainoni on ollut 147kg. Joulun alla paino oli jo 131kg mutta nyt on tullut takapakkia. Pitäisi taas saada oikea suunta, mutta kun: ruoka on NIIIIIIIN HYVÄÄ!
Eikö jossain, esim 100kg kohdalla huomaa, että nyt loppui ja pitää tehdä tälle kropalle ja elämälle jotain? Turha sössöttää mistään geeneistä, kukaan ei synny liikalihavana ja ne kilot saa kyllä pois, noin suuresta massasta vielä helpostikin.
Kun käännät kylkeä sängyssä, vaihdatko kesäaikaan? Sinusta ei kyllä olisi avaruusmatkaajaksi, sillä massasi on niin suuri että vetäisit maapallon kiertoradalta. Ap on niin läski että kun hän nousee portaat ylös, Japanissa tapahtuu maanjäristys.
Ihan hyvin, lihassärkyä on ja kävely ja portaat hengästyttää.
ap
Onko puolisosikin lihava, entä lapset?
Itse oon nyt 107 kg, parikymppisenä yhden lapsen jälkeen painoin vielä normaalipainoni eli 68 kg. Ikää nyt 40 v. Ei hyvä.
julkistentilojen vessoihin? joudutko usein miettiä tavaroiden/laitteiden painorajoituksia esim.hissin?
olen 172 cm pitkä. Olen ollut aina lihava, ihan pikkulapsenakin jo. Haluaisin painaa jotain 70 kiloa mutta se on vaan haave... En osaa enkä jaksa laihduttaa kun ei se toimi.
Mieheni on ihan hoikka ja lapset kanssa ihan normaalipainoisia Olen 35v.
ap
Ei ole kirjoitusvirhettä painossa.
En mahdu julkisiin vessoihin, vain niihin invavessoihin kun peräsimellä on sen verran leveyttä. Niihin mihin pääsee pyörätuolilla mahdun juuri ja juuri. En kyllä tykkää käydä niissä eli vaan jos on ihan pakko.
Hissejä en oikein uskalla käyttää. En käy kavereilla jotka asuu hissitaloissa. He tulevat meille mieluummin. Asun omakotitalossa missä ei ole kuin pari porrasta.
ap
Onko sinulla jotain sairautta, mikä lihottaa vai miten kilot ovat kertyneet?
Onko sinulla lapsia ja minkä painoisena sait heidät?
Olen itse siinä satasen rajoilla keikkuva ja kunto meinaa loppua täysin. Silti haaveilen vielä yhdestä lapsesta ja mietin miten onnistuisin...
Olen itse lihonut niin, että painan nyt hieman yli 80 kg, kun ennen painoin joku 65 kg. Hengästyn, tunnen itseni tajuttomaksi möhkäleeksi. Mietin tänään, miten kukaan jaksaa mitään, jos painaa yhtään enemmän kuin minä nyt?!
Onko se kivaa xd?