Tytölle ekat rintsikat
suosittele, millaiset on hyvät? En muista ollenkaan millaisia itse pidin aluksi ja kai ne on 20 vuodessa kehittyneetkin :) Ei toppiehdotuksia, niitä on jo.
Kommentit (51)
tämä asia muka on niin vaikea? minä ainakin kokeilen aina monia erilaisia liivejä että löydän hyvät ja oikean kokoiset. Miksi sama ei toimisi tyttären kanssa, vaan tarvitaan hirveästi jotain säätöä, asiantuntijoita ja etukäteistietoa? Jos liivit kerran tarvitaan niin kauppaan vaan ja kokeilemaan. ei sen kai sen ihmeellisempää pitäisi olla?
että kun teininä ei Seppälää kummempiin liikkeisiin kehdannut ja Seppälästä ei sopivaa löytynyt.
Sitä sitten meni vuosikymmen rintsikoissa, joissa ympärys jotain 75-80, kun pienemmistä ei sopivaa kuppia löytynyt. Oikea ympärys 65-70, aina olkaimet valahtelivat, rintsikat oli huonosti, kuppi ei istunut. Olisipa heti alkuun äiti viennyt johonkin kunnon liikkeeseen, josta olisi saanut oikeanlaisen "startin" tähänkin asiaan.
että ruotsalainen naistentautien klinikan proffa on varmaan joku pedofiili, kun puuttuu rintaliivien käyttöön, joopa joo. No, ei se tunnu olevan ainoa, joka on samaa mieltä: "Voivatko liivit olla terveysuhka? Sidney Ross Singerin ja Soma Grismaijerin tutkimuksessa löydettiin yhteys rintaliivien ja rintasyövän väliltä. Tutkimuksessa havaittiin muun muassa 113-kertaisesti kohonnut rintasyöpäriski niillä naisilla, jotka käyttävät liivejä 24 tuntia päivässä verrattuina naisiin, jotka käyttivät liivejä alle 12 tuntia.
Kohta 13v. urheileva tyttö tarvitsisi jonkinlainet "juoksurintsikat" tai ehkä ihan vaan muutenkin toppia tai liiviä peittämään nöpöttävät rinnat.
Seppälän, H&M:n , Lindexin m. valikoimat ovat lähinnä niitä nirunarurintsikoita.
Löytyykö jostain tosi pieniä urheilurintsikoita?
(jooh, paikallisessa Intersportissa oli liian iso kuppi)
gymnastica ja piruetti myyvät alustoppeja tytöille (myös netissä)... tämä siis urheiluliivejä kysyvälle, me kyllä ollaan löydetty myös urheilukaupasta sopivia
muuten ollaan ostettu hm, seppälä (on pieniäkin kokoja), prisma, citymarket jne
kaikki ovat tähän mennessä olleet tarkkoja tyylistään, yksi haluaa urheilulliset toinen pitsiset, yhteistä on vaan se, ett kipeät ja kasvavat rinnat on suojattava
nuo sloggin topit, löytyyköhän niistä istuvia pienikokoisille, ainakin mulla on ollut sellaiset, todella miellyttävät pitää.
maxihousut. hei haloo. kai teinilläkin saa olla jotain nättiä?
nuo sloggin topit, löytyyköhän niistä istuvia pienikokoisille, ainakin mulla on ollut sellaiset, todella miellyttävät pitää.
http://sloggi.timarco.fi/categorysearch.aspx?categorySearchID=08703e81-…
kipeät ja kasvavat rinnat on suojattava
ei minulla ainakaan teininä mitkään kipeät rinnat olleet. Eivät rinnat ole mikään sairaus. Miltä rintoja muka pitää suojella? ilmansaasteiltako? Minulla teininä pääasiallinen rintaliivien käytön funktio oli se, että nännit eivät näpötä paidan läpi.
maxihousut. hei haloo. kai teinilläkin saa olla jotain nättiä?
jätän teidät vertailemaan pitsisiä push-uppeja tyttärillenne, ja painun tilaamaan itselleni sloggeja.
<a href="http://sloggi.timarco.fi/categorysearch.aspx?categorySearchID=08703e81-…" alt="http://sloggi.timarco.fi/categorysearch.aspx?categorySearchID=08703e81-…">http://sloggi.timarco.fi/categorysearch.aspx?categorySearchID=08703e81-…;
kohta joku tarjoo jotain lohenpunaisia lahjepöksyjä...
Vastaan kysymykseen. Olin yläasteella 1995-1998. Ja se oli noloa jos kiersi huhu että joku yrittää saada rintansa näyttämään suuremmilta push-upeilla tai täytetyillä rintsikoilla. Aivan älyttömän huomionkipeenä tyrkkynähän sellasta pidettiin.
Kasvavat rinnat ovat monilla yleensä kipeät ja aristavat. Jo pelkkä nännipihan kasvaminen, siis ennen kuin varsinaista rintaa alkaa muodostua pitkään aikaan, voi aiheuttaa tarpeen liivitopille. Nänni kun alkaa hiertää paitaan ja aristaa.
kun sain ensimmäisiä rintsikoita, aika nuorena kun alkoi jo rinnat kasvaa. Ne taisi olla KappHallista tai Lindexiltä, niissä oli Nalle Puhin kuvia ja ne olivat juuri sellaiset pehmeät puuvillaiset "topatut"
ostelee itselleen sellaisia hempeitä tai värikkäitä tai sarjiskuvioisia kevyesti topattuja.
Yhdet ostin alesta A70-kokoiset, kun oli käyttänyt vain toppeja ja nyt niitä oikeita on alkanut ilmestyä muitakin pyykkikoriin ;-). Ostamaan ei ole pyytänyt, vaikka toki ostaisin, mutta jos haluaa kuukausirahansa käyttää rintsikoihin niin siitä vaan. Kai sitä voi rahansa huonomminkin käyttää
Mutta muuten Kai jokaisella oma makunsa ja riippuu rinnan koosta.
Evelacelle on tulossa syksyllä ensiliivit jotka alkavat 60aa. Liivin näköiset, hienoisesti muotoillut ja hyvin kevyt " toppaus".
Meiltä löytyy myös saumaton urheiluliivi a ja b kupeille.
Käy katsomassa evelace.fi/mallisto/saana
Myyjä
ostettuihin pieniin ja topattuihin liiveihin.
Meidän suvun naisilla on pienet tissit ja ainakin tänäpäivänä nuoret voi päällisinpuolin korjata asian.
Vastaan kysymykseen. Olin yläasteella 1995-1998. Ja se oli noloa jos kiersi huhu että joku yrittää saada rintansa näyttämään suuremmilta push-upeilla tai täytetyillä rintsikoilla. Aivan älyttömän huomionkipeenä tyrkkynähän sellasta pidettiin.
muoti on muuttunut.
joissa ihan ohut pehmuste joka sopivasti muotoilee rinnan kauniiksi. Pelkkä kaksinkertainen kangas ei sitä tee. Ei se pehmuste suurenna, vain muotoilee.
Kesällä käyttää usein puseroina toppeja joissa sisään ommeltu "liivit".
Eivat purista, tukevat kevyesti, loytyy pieniakin kokoja.
Eivat purista, tukevat kevyesti, loytyy pieniakin kokoja.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://users.telenet.be/kristy/ebay…
että ruotsalainen naistentautien klinikan proffa on varmaan joku pedofiili, kun puuttuu rintaliivien käyttöön, joopa joo.
No, ei se tunnu olevan ainoa, joka on samaa mieltä:
"Voivatko liivit olla terveysuhka?
Sidney Ross Singerin ja Soma Grismaijerin tutkimuksessa löydettiin yhteys rintaliivien ja rintasyövän väliltä. Tutkimuksessa havaittiin muun muassa 113-kertaisesti kohonnut rintasyöpäriski niillä naisilla, jotka käyttävät liivejä 24 tuntia päivässä verrattuina naisiin, jotka käyttivät liivejä alle 12 tuntia.
Tutkijoiden mukaan rintaliivit aiheuttavat rintaan painetta, joka estää lymfanesteiden kierron aiheuttaen näin myrkkyjen ja muun kuona-aineen jäämisen rintaan. Liian pienet liivit eivät ainakaan auta asiaa, joten muista hankkia oikean kokoiset alusvaatteet! Monet naiset käyttävät tietämättään vääränkokoisia rintaliivejä.
Ilman ne roikkuvat?
Moni nainen käyttää rintaliivejä, koska tuntee tarvitsevansa tukea. Tohtori Susan M. Love paljastaa kirjassaan Dr. Susan Love's Breast Book, Tohtori Susan Loven rintakirja, ettei liivien käytölle ole mitään lääketieteellistä syytä. Rinnat eivät siis ala tavoitella polvia, jos liiveistä luovutaan. Erään tutkimuksen mukaan liivit jopa lisäävät roikkumisen riskiä, sillä rinnoista löytyvät sidekudokset löystyvät, kun niitä ei tarvita - liivithän hoitavat niiden tehtävän.
Myös huonosti istuvat liivit voivat muuttaa rinnan muotoa, jos niitä käytetään vuosikausia. Ei myöskään tule unohtaa normaalia, iän mukanaan tuomaa roikkumista: aikuisen rintojen ei kuulukaan nöpöttää terhakkaasti pystyssä, vaikka media voi toisinaan näin väittää. Painovoima alkaa vaikuttaa - ennemmin tai myöhemmin.
– Yleinen harhaluulo on, että rintaliivit vahvistaisivat rintoja ja estäisivät niitä roikkumasta. Rinnat roikkuvat, koska suuri osa niistä on rasvakudosta. Mitkään liivit eivät muuta sitä, tohtori Love sanoo."
http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/2010/05/1029779/miksi-…
En minä ainakaan aio ostaa tyttärilleni mitään kolmiolappuja kummempaa kovin aikaisin, mikäli tää pitäiskin paikkansa.
t.määvaan