Hyvä luoja! Eräs tuttu palajsti että sen ex-vaimo on
MAANNUT LÄHEMMÄS 200 MIEHEN KANSSA.IKÄÄ 37VUOTTA JA KAKSI LASTA.NIMI ALKAA R-KIRJAIMELLA.
Kommentit (16)
MAANNUT LÄHEMMÄS 200 MIEHEN KANSSA.IKÄÄ 37VUOTTA JA KAKSI LASTA.NIMI ALKAA R-KIRJAIMELLA.
...ja sitten sieltä tulee kauhea paljastus.
Ei kai vaan kumppanilla olisi jotain hampaankolossa sitä exää kohtaan?
se lutka on maannu ainakin 200 miehen kanssa... joo, enpä... Taitaisi kelvata vieläkin! =D
järkyttävintä tuo r-kirjain. Nyt meni kyllä yöunet.
maannut reilusti yli 200 miehen kanssa. Vähän alle 3-kymppinen nainen. Täytyy myöntää, että kun ekan kerran tämän myönsi, niin vähän olin järkyttynyt.
Minäkin olin exän mielestä maannut kaikkien miesten kanssa ja ikää nyt 24 vuotta, kaksi lasta ja nimi alkaa I-kirjaimella :D
minäpä olen 37-vuotias, nimeni alkaa A-kirjaimella enkä ole maannut aviomieheni kanssa vieläkään...
Ehkä joku Laura menettelee, mut en ainakaan sellasista, jotka alkaa R:llä, tyyliin joku Raija. Yäk.
MÄ NIMITTÄIN TUNNEN KYS. TYYPIN.. PITÄNEE LAITTAA JUTTU KIETÄMÄÄN.
mäkin olen 37 v. ja mun nimi alkaa R-kirjaimella... Onneks mulla ei oo kahta lasta, muutenhan tässä menis maine!
Ehkä pahin yhdistelmä ikinä! Kuinka tässä saa edes unenpäästä kiinni... Parempi että näihin tälläisiin ketjuihin kirjoitettaisiin jo otsikkoon, että järkyttävää tietoa luvassa - ei herkille!
tehty ilmoitus laittomasta viestistä.
Kyllä Riitat on ehdottomasti niitä pahimpia lutkia!
Kyllä Riitat on ehdottomasti niitä pahimpia lutkia!
Yhtä kaikki, alkavat jokainen R:llä eli paha juttu.
Olen 24 vuotias ja maannut 68 miehen kanssa plus 2 naista.
Nyt yli vuoden saman kumppanin kanssa ja ihanan pienen lapsen äiti.