Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin sit vuokran maksamatta ja maksoin risteilyn 430€

Vierailija
27.06.2011 |

Vähän kirpaisee, mutta ei voi mitään, lapsille olen luvannut Tukholman risteilyn ja varaus tehty jo keväällä. Nyt taloustilanne kehnompi kuin silloin. Mutta en vaan voi perua lupaustani, lapset ovat odottaneet tätä niin kovasti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä se on kuitenkin.Mikä risteily muuten maksaa noin paljon?

Vierailija
2/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on sentään seitsemän, ja ollaan selvitty kaikkine ruokailuineen paljon halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhässä. Ihan tavallinen Viking linen päivä Tukholmassa risteily, tosin tuossa on mukana 2 aikuisen ja 2 lapsen illaslisbuffat ja aamiaiset kumpaankin suuntaan. ap

Vierailija
4/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin äkkilähtö Kreetalle, 300 e per nuppi 1 vko

Vierailija
5/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhässä. Ihan tavallinen Viking linen päivä Tukholmassa risteily, tosin tuossa on mukana 2 aikuisen ja 2 lapsen illaslisbuffat ja aamiaiset kumpaankin suuntaan. ap

miksette voineet ottaa eväitä mukaan. Ei lapset osaa arvostaa sitä ettää syödään jossain buffetissa. Oot vaan tyhmä wt paska. Toivottavasti lennätte kadulle talostanne.

Vierailija
6/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on tosiaan seitsemän henkilön voimin päästy paljon halvemmalla, illallisbuffat ja aamiaiset meilläkin.

Vierailija
7/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta aikayksikön. Maksamaton vuokra on peruste välittömään vuokrasuhteen purkamiseen ja häätöön.

Vierailija
8/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja safkat 200€. ja ihan varmasti meidän lapset osaa arvostaa buffassa syömistä, jos pitäis eväät roudata niin ei lähdettäs ollenkaan. ap

Vierailija
9/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsten isä on?

Teille riittäisi kun menisitte lähimetsään eväsretkelle

Vierailija
10/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on tosiaan seitsemän henkilön voimin päästy paljon halvemmalla, illallisbuffat ja aamiaiset meilläkin.

ihan mielenkiinnosta, että miten ihmeessä halvemmalla???

Vierailija
11/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsten isä on? Teille riittäisi kun menisitte lähimetsään eväsretkelle

tiedät mikä meille riittää. Mulle riittää se, että lapsille luvattu kesän kiva juttu järjestyy. ap

Vierailija
12/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuokranantajalle sopi.

Hyvää matkaa!

Vierailija
13/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei olla mitään 200 maksettu hytistä koskaan. Meillä tarvitaan kaksi hyttiä, ja yleensä on matkustettu ilmaisilla hyteillä tai korkeintaan muutaman kympin maksamalla otettu paremmat hytit.

Vierailija
14/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei olla mitään 200 maksettu hytistä koskaan. Meillä tarvitaan kaksi hyttiä, ja yleensä on matkustettu ilmaisilla hyteillä tai korkeintaan muutaman kympin maksamalla otettu paremmat hytit.

mistä saatte ilmaiset hytit tai muutaman kympin paremmat hytit? Ei tullu mieleen, että ap ei ehkä saa mitään ilmaisia hyttejä?

Vierailija
15/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päästiin laskettelemaan, kun olin lapsille luvannut.

Vierailija
16/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsten isä on? Teille riittäisi kun menisitte lähimetsään eväsretkelle

tiedät mikä meille riittää. Mulle riittää se, että lapsille luvattu kesän kiva juttu järjestyy. ap

Asutte luitenkin erossa vai onko mieskin varaton?

Vierailija
17/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin hytistä+syömisistä 525 e. Matkustan harvoin ja silloin haluan oman terassin. Ja kaksi telkkaria :-). Ja tarpeeksi tilaa ostoksille.

Nuorempana sitä saattoi tyytyä johonkin ikkunattomaan kopperoon, nyt haluaa nauttia matkasta joka hetki.

PS. Olen vuokranantaja :-) eli reissaan muiden asumistukirahoilla

Vierailija
18/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette voineet ottaa eväitä mukaan. Ei lapset osaa arvostaa sitä ettää syödään jossain buffetissa. Oot vaan tyhmä wt paska. Toivottavasti lennätte kadulle talostanne.

mutta jos mä oisin niin persaukinen että mun pitäis eväät ottaa laivalle mukaan, niin jättäisin reisuun tekemättä. En ikinä kehtais alkaa vetämään siellä mitään omia sapuskoja!

Huoh, onneks en oo köyhä!!

Vierailija
19/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä? Ei asuta erossa vaan ollaan onnellisesti naimisissa. Miehen työnantaja vaan jätti palkan maksamatta, jota karhutaan nyt palkkaturvan kautta, ja se ei nopeasti järjesty. Pitäisikö tämän takia vielä lastenkin pettyä? Pidä säälittävät päätelmäsi ihan omana tietonasi. ap

Vierailija
20/28 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ihan sama vaikka hytti konenhuoneen vieressä. Halvimmat hytithän on jotain 40 euroa. Ei se nautinto niin kauaa kestä että siitä 400-500 kannattaisi maksaa