Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitten inhoan tätä mökkeilyä!!!

Vierailija
27.06.2011 |

Keskellä ei-mitään, paarmojen syötävänä, ei juoksevaa vettä, ei vessaa. Koko ajan lapset ylikierroksilla ja sinkoilevat kuin päättömät kanat. Haukkana saa vahtia laiturit ja rannat ja kalliot.

Nyt sitten sänkyjen petaamista, järjestelyjä, lapset pomppii ja koira yrittää karata joka käänteessä. Mä olen ihan loppu, HALUAN POIS TÄÄLTÄ!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla diktaattori puoliso?

Vierailija
2/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mökkiäni yli kaiken, mutta se onkin kaikilla mukavuuksilla. Sähkö, juokseva vesi, sisävessa ja sisällä myös sauna, jos ei esim. talvella jaksa rantasaunaa aina lämmittää.

En kestäis mitään alkeellista. Ei ihme että hermo menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuona takia mulla ei ole mökkiä

Vierailija
4/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas alkeellisissa oloissa vietetty kesä on parasta! Ja ei tosiaan pedata sänkyjä tms vaan ollaan kaikki päivät pihalla, ruuanlaitossakin mennään sieltä missä aita on matalin. Lapsiakaan ei tarvitse enää vahtia kuin nuorinta ja riitoja jne on vähemmän kun ovat niin innoissaan!

Vierailija
5/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on perhesovun vuoksi pakko tulla kerran vuodessa. Kesäloman ahdistus, onneksi se on kohta ohitse...

Siis sängyt petaan kun on pakko lakanat laittaa vierassänkyihin. Nyt sitten tuonne rantasaunaan ylivilkkaiden lasten kanssa, ei mitään rauhaa... Lapset 2 ja 5 v. Miksi mun pitää kärsiä täällä???? Mies nauttii kun saa olla lapsuuden maisemissaan, mutta ei tätä lomana voi pitää :(

ap

Vierailija
6/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia välillä uhrautumaan.

Ne lapset kasvaa, ja sitten kaikki on helpompaa... Kunnes tulevat murrosikään:)

Vierailija
7/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde tuulettumaan lahimpään asutuskeskukseen päiväksi. Voitko sen tehdä?

Vierailija
8/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestettävä on. Ja äsken lapsi päästi koiran karkuun. Ihan sikasiistiä täällä. Ja kuumakin kuin hel*etissä. Prkl.

Ap

Vierailija
9/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän mökillä ei ole rantaa, muuten olisi kuin minun näppiksestäni tuo teksti :D

Meitä pakkomökkeilijöitä on muitakin. Ja sit appivanhemmat vielä antoivat meille ko. mökin ja metsän ennakkoperintönä... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Vierailija
10/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku fakiiri ja tiirikoi ittensä lukoista irti? Missä ukko on, kai sekin voi mukuloita vahtia? Luulis nyt vanhemman lapsen kuuntelevan järkipuhettakin, ainakin meillä pysyvät pois järvirannasta ja uima-altaasta kun on kielletty.

Vierailija
11/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kuuma niin hankkia tuuletinta tai ilmastointilaitetta taie des pimennysverhoja (ja mennä uimaan, kun kerran rantakin on); kehittää joku paikka, johon koiran voi laittaa kiinni; keksiä niille lapsille joku pelipaika tai juoksupaikka, joka ei ole ihan rannassa, jne. Kun te kerran kuitenkin tulevinakin kesinä joudutte siellä käymään ja osa perheestä jopa nauttii siitä.

On nimittäin selvä, että kun osa perheestä kerran nauttii, on väärin kieltää heiltä noinkin viatonta nautintoa. Ja lapsille mökkielämä on tosi kasvattavaa ja usein myös parasta aikaa vanhempien kanssa: heilläkään kun ei ole muuta "tärkeämpää" tekemistä kuin olla lasten kanssa. Kurjuudesta kärsiminen on silti ihan oma valinta - asioista VOI tehdä mukavampiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi