Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ulkomailta tilattu UPS-lähetys suomen puolella postin mukana?

Vierailija
27.06.2011 |

Vai tuoko sen joku helkkarin rekka pihaan =)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti?? Olis pitänyt jättää tilaamatta. Toivottavasti mies ei ole silloin kotona, menee yllätys ihan piloille

Vierailija
2/15 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita UPS:n asiakaspalveluun ja sovi toimituspäivä ja -aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ensin selvittää koska mies ei ole kotona =) kuulostaisko epäilyttävältä alkaa tivaamaan yhtä-äkkiä toisen menoja.

Vierailija
4/15 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut itse sopia tiettyä kuljetusaikaa mutta se ei ole onnistunut. Päivä onnistuu mutta ei aika.

Jos onnistuu ja asut paikkakunnalla jossa on UPS:in oma toimisto niin suosittelen että muutat toimituspaikaksi noudon UPS:in toimiston. Käyt sitten sieltä hakemassa lähetyksesi silloin kuin sinulle sopii.

Vierailija
5/15 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos UPS:n toimisto on eteläsuomessa ja itse asun n. 900 km päässä. paketin seurantatiedoissa lukee että 2.6. Yritetty toimittaa, ei onnistunut ja paketti on taas tampereella. Voiko muka olla tosi että ne ajaa mutkan lapissa? Miten mie voin saaha sen paketin? Häätyykö tässä soittaa asiakaspalveluun huomena että mitä täälä tapahtuu?

Vierailija
6/15 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettia yritetään toimittaa pari kertaa ja sen jälkeen se lähtee takaisin lähettäjälle. Suosittelen soittamaan perään mahdollisimman nopeasti. Vaikuttaa siltä, että olet missannut toimitukset ja paketti no mennyt palautukseen.

Vierailija
7/15 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot kaalimadosta tilannu?

Vierailija
8/15 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa UPS:llä sitten ikävä juttu jos ei ilmoita mitään vaan yrittää vaan tuoda... Mulla on tullut jotain paketteja FedExillä ja sieltä on aina soitettu että olenko kotona ja mihin aikaan. Viimeksi kun sanoin olevani työpaikalla toisella puolella kaupunkia, tarjosivat tulla tuomaan paketin töihin... Käsittääkseni soittavat sieltä aina jos on yksityishenkilön kotiosoite vastaanottajana, kun on Suomessa niin todennäköistä ettei siellä kotona toimitusaikaan ketään kotona ole.

Vierailija
9/15 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paketti Upsin kautta ja sen toi kotiovelle paikallinen kuljetusfirma. Soittivat etukäteen ja sopivat ajan.

Vierailija
10/15 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätyykö minun soittaa nyt UPS:n asiakaspalveluun vai paikalliseen kuljetusfirmaan?

Vierailija
11/15 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko paketti tullut?

Vierailija
12/15 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin heti.

Vierailija
13/15 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla seurantakoodi?

Vierailija
14/15 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap????

Vierailija
15/15 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ups kuljetukset tulee kuljetuspalvelulla, ei posti. Ne ei todellakaan aina ilmoita tulostaan, nykyään pääsääntöisesti ilmoittaa. Täällä ne tulee yleensä silloin kun ovat ilmoittaneet arvioidun ajan, mutta jos se on iltapäivällä, ups paketti voi olla ovella jo aamulla klo 8.00. Oikea vastaus on: Ne voi tulla milloin sattuu, mutta kun on ilmoitettu siinä seurantapalvelussa jokin arvio päivämäärästä, ole se koko päivä kotona. Koska ne vaan tulee yhtäkkiä soittamaan ovikelloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan