Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla isätön lapsi? Suomessa syntyy 5000 lasta joita kukaan ei tunnusta

Vierailija
27.06.2011 |

kautta äiti ei halua selvittää.Tiedän yhden lääkärin joka muhinoi varatun perheen isän kanssa ja sai tytön joka täyttää vuosia syksyllä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, nykyinen aviomies adoptoi hänet joten virallisesti ei ole enää isätön.

Vierailija
2/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuka isä on, mutta halusin saada lapsen 'yksin'. Isäkin tietää lapsen olemassaolosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen joka tekee näin!!Psykopaatit onkin älykkäitä mutta tunnekylmiä,mieheni käyttää sanaa saastainen!

Vierailija
4/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksissa nämä "isättömät" ovat naisen oman itsekkyyden takia syntyneet :/. Minusta se on julmaa lasta kohtaan. Mitä meinaat kertoa lapselle, kun alkaa kyselemään ? Et varmaan kerro totuutta, vaan valehtelet !

Vierailija
5/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 19v

Vierailija
6/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä miehesi kanssa. Vain täysi saasta ei tunnusta omaa lastaan :(

Sairas ihminen joka tekee näin!!Psykopaatit onkin älykkäitä mutta tunnekylmiä,mieheni käyttää sanaa saastainen!

Vierailija
7/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pitkään itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Tulin yllättäen raskaaksi ja halusin pitää lapsen. Mies ei halunnut isäski ja suhde loppui siihen. Myöhemminkään ei ole ottanut yhteyttä ja kysellyt tytön kuulumisia. Ilmoitin kyllä tytön syntymästä hänelle aikanaan.

Vierailija
8/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin alle 70 000 vauvaa kokonaisuudessaan.

Eli lähdettä kaipaan.

Vierailija
9/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole virallisesti siskoni ainakaan väestökirjanpidossa.

Vierailija
10/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapsella ei ole isää, on tietysti pointti sinänsä. Mua kuitenkin ärsyttää näissä itsekkäissä raskautuvissa eukoissa se, että elatusmaksut menee veronmaksajien piikistä, eli aika paljon rahaa 18 vuoden aikana.

Vierailija
11/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskostani ei ole maksettu mitään. Äiti sen verran varakas. Ei halunnut isän perintöjä ja siksi ei ole virallista. Sisko pärjää omillaankin.

Vierailija
12/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun isäni on komea mies tulee kaunis lapsi. ja tuli.

Vierailija
13/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksissa nämä "isättömät" ovat naisen oman itsekkyyden takia syntyneet :/. Minusta se on julmaa lasta kohtaan. Mitä meinaat kertoa lapselle, kun alkaa kyselemään ? Et varmaan kerro totuutta, vaan valehtelet !

Jos en tosiaan tiedä lapsen isää niin on vähän paha mennä sellaista etsimään. Tokihan olisin voinut abortin tehdä mutta siitäpä vasta ilo olisikin revennyt, siis tällä palstalla. Ja ei kait se lapsi syyllinen ole siihen, että minä olen ollut vastuuton. Abortti olisi ollut todellakin poissuljettu vaihtoehto kun mitään syytä sille ei olisi ollut.

Ainakaan minä en ole valtiolta elareita vinkunut. Kyllä sen verran itse tienasin (ja tienaan vieläkin), ettei tarvinnut käydä hakeamassa mitään 140 euroa tai kuinka paljon nuo elarit sitten mahtavatkaan nykyään olla.

Vierailija
14/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta äiti ei halua selvittää.Tiedän yhden lääkärin joka muhinoi varatun perheen isän kanssa ja sai tytön joka täyttää vuosia syksyllä.

että nainen ei pakottamalla pakota miestä papereilla isäksi ( vaikka en hyväksykään, en halua maksella kenenkään vastuuttoman äijän hekuman hedelmiä), mutta ihan ehdoin tahdoin isättömiä lapsia tehtailevat naiset on kyllä vastenmielisiä.

Vierailija
15/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse.

Vierailija
16/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tosiaan tiedä lapsen isää niin on vähän paha mennä sellaista etsimään. Tokihan olisin voinut abortin tehdä mutta siitäpä vasta ilo olisikin revennyt, siis tällä palstalla. Ja ei kait se lapsi syyllinen ole siihen, että minä olen ollut vastuuton. Abortti olisi ollut todellakin poissuljettu vaihtoehto kun mitään syytä sille ei olisi ollut.

Ainakaan minä en ole valtiolta elareita vinkunut. Kyllä sen verran itse tienasin (ja tienaan vieläkin), ettei tarvinnut käydä hakeamassa mitään 140 euroa tai kuinka paljon nuo elarit sitten mahtavatkaan nykyään olla.

Itse tapasin isäni ensimmäisen kerran ollessani 34 ja voin sanoa, että kärsin siitä jumalattomasti ennen ja edelleenkin. Oliko sinulla siis montakin isävaihtoehtoa eli paneskelit useita, eikö kukaan edes ulkoisesti muistuta eli et tiedä yhtään kuka on isä vai oletko ollut umpikännissä joku ryhmäpantava etkä edes muista ketä oli paikalla?

Eli joo, kännissä olin. Ja ei, ei ollut kyseessä mikään "ryhmäjuttu". Ihan yksi mies siis kyseessä, jota en nyt vain tunne enkä tavannut toisten, valitettavasti.

Kyllä kait abortti olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta olen edelleen sitä mieltä, että isättömyys ei ollut tarpeeksi hyvä syy, kun muut puitteet olivat kunnossa. Ja tarkennan nyt vielä, että olen tuolloin ollut kolmikymppinen eli en ole mikään "teiniäiti". Oli vakituinen työpaikka jne.

Aviomieheni on nykyään ihan papereissa lapsen isä (adoption) ja lapsi kutsuu myös häntä isäksi (aloimme tapailla lapsen ollessa vielä vauva). Siksi en osaa sanoa, alkaako lapsi joskus kysellä, koska emme ole koskaan maininneet sanallakaan että aviomies ei biologinen isä.

Vierailija
17/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaan ollut suunniteltu juttu, kertaluontoinen pano ulkomailla ja poks... kotona huomasi olevansa raskaana, ei halunnut aborttia ja ihana tyttö syntyi, isää on hankala löytää, kun ei tiedä ees nimeä

Vierailija
18/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä miehesi kanssa. Vain täysi saasta ei tunnusta omaa lastaan :(

Miehellä EI OLE OIKEUTTA olla tunnustamatta lasta jos äiti vaatii isyyden selvittämisen!! MUTTA naiselle on oikeus estää isän selvittäminen...

Joten isättömät lapset ovat isättömiä vain ja ainoastaan naisten takia.

Vierailija
19/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin isäni ensimmäisen kerran ollessani 34 ja voin sanoa, että kärsin siitä jumalattomasti ennen ja edelleenkin. Oliko sinulla siis montakin isävaihtoehtoa eli paneskelit useita, eikö kukaan edes ulkoisesti muistuta eli et tiedä yhtään kuka on isä vai oletko ollut umpikännissä joku ryhmäpantava etkä edes muista ketä oli paikalla?

Eli joo, kännissä olin. Ja ei, ei ollut kyseessä mikään "ryhmäjuttu". Ihan yksi mies siis kyseessä, jota en nyt vain tunne enkä tavannut toisten, valitettavasti.

Kyllä kait abortti olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta olen edelleen sitä mieltä, että isättömyys ei ollut tarpeeksi hyvä syy, kun muut puitteet olivat kunnossa. Ja tarkennan nyt vielä, että olen tuolloin ollut kolmikymppinen eli en ole mikään "teiniäiti". Oli vakituinen työpaikka jne.

Aviomieheni on nykyään ihan papereissa lapsen isä (adoption) ja lapsi kutsuu myös häntä isäksi (aloimme tapailla lapsen ollessa vielä vauva). Siksi en osaa sanoa, alkaako lapsi joskus kysellä, koska emme ole koskaan maininneet sanallakaan että aviomies ei biologinen isä.

Eli nimikään ei ole tiedossa, ei asuinpaikkakunta ei mikään, onko edes maa tiedossa? Miten toi on mahdollista, siis olet vaan törmännyt tuntemattomaan ihmiseen, mennyt nurkan taakse panemaan ja molemmat lähteneet omille teilleen vai, ei tajua?

Vierailija
20/62 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla paperilla isätön vai tietää isästä ja siitä, että tämä hylkäsi jo ennen syntymää? On mahdollista, että ensimmäinen vaihtoehto on vähemmän traumaattinen. Se antaa äidille vapauden kertoa tarinan positiivisemmassa muodossa: halusin sinut elämääni ja tuntematon mies oli niin hyvä ihminen, että antoi minulle siemenen, jotta saisin sinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän