Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua?

Vierailija
27.06.2011 |

Ostin uuden polkupyörän, sellaisen, mistä olen haaveillut pari vuotta.

Mies heti varmisti, että hänen tyttönsä saavat sitten ajella sillä ja käyttää kuin omaansa kun ovat meillä 4 viikkoa kesällä. En osannut kieltääkään vaikka vähän harmittaa; tuona aikana tuskin itse ehdin pyörää käyttää, kun lapset ovat meillä. Ja vähän hirvittääkin, kun ainakin pienempi on vielä aika kova kaatuilemaan ja törmäilemään (lapset 12v ja 14v).

Omia pyöriä ei meille osteta (miehen päätös) sillä lapset ovat meillä vain kerran vuodessa, tuon kesäloma-ajan. Äitinsä luona, mökillä ja äidin äidin luona heillä on jokaisessa omat pyörät (kyllä, 3 pyörää per lapsi) mutta niitä ei saa tuoda meille, näin sanoo äiti.

Tiedän, että saan haukkuja niskaani mutta silti - kai minua saa vähän edes harmittaa, että joudun heti luovuttamaan oman, uuden, kauan haaveillun pyöräni koko kesälomani ajaksi toisten käyttöön?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostakoon tytöille omat pyörät, jos se pyöräily on niin välttämätöntä.

Vierailija
2/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voi sanoa ihan suoraan miehellesi, ettet halua uutta pyörääsi lainata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä. Huono provo. Hymyilyttää kyllä

Vierailija
4/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet suorastaan tyhmä jos "annat käyttää kuin omaansa". WTF?? Mun omatkaan lapseni eivät saisi käyttää MINUN pyörääni kuin omaansa, tietenkään. He lainaisivat minun pyörääni JOS en itse tarvitsisi sitä. (Heillä on omat pyöränsä.)

Oma mokasi jos et tajua sanoa että saavat käyttää silloin kun et tarvitse sitä itse. Tyhmyydestä sakotetaan...

Vierailija
5/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole suurensuuri murhe (ja juu, niitäkin on ollut). Tavallaan tämä fillari on nyt vähän sellainen lohtulahjakin, kun olen läpikäynyt kaikenlaista viimeisen vuoden aikana (siskon kuolema, oma syöpäepäily ja pienempää murhetta lisäksi). Mutta saa kai pienikin asia joskus harmittaa?!

Miehelleni en kertakaikkiaan "kehtaa" tai halua tai raaski sanoa etten lainaa pyörääni, sillä lapset ovat tietenkin hänelle kaikki kaikessa, kun näkevät niin harvoin. Ja minäkin tykkään tytöistä. Meille ei kuitenkaan pyöriä tytöille osteta, sillä oikeasti, kahdella tytöllä yhteensä 8 pyörää! Eikö se ole jo liikaa? Mies on ehdottomasti tuota mieltä.

ap

Vierailija
6/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo nyt sitä, että sinä itse et saa käyttää omaa pyörääsi?

Ei voi olla totta. Tietenkin sinä itse voit käyttää sitä aamusta iltaan ihan oman tarpeesi mukaan.

Sinähän sen omistat!

Silloin kun sinä itse et tarvitse, voit antaa avaimen tytölle jos he sitä tarvitsevat. Oletko sinä nyt käsittänyt jotain aivan väärin jos kuvittelet, että vain lapset voivat käyttää sitä etkä sinä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä