Elloksen paska express
Tilaus tehty jo viikko sitten netin kautta, kolme tuotetta, eikä vielä ole edes matkaan lähtenyt.
Kommentit (29)
Olen usein tilannut
ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.
Normaali toimitus ja Ellos perii siitä normaalitaksaa enemmän mainostaen pikatoimituksena. Joo, virkailija siis paljasti kusetuksen.
tavara ei vielä ole tullut verkkokaupan varastoon. Valmistajan vika, ei myyjän.
ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.
Että eri asiakkaille annetaan eri tietoa. Mulla lukee sähköpostissa että express-toimituksissa toimitus aika on 3-5 arkipäivää.
jospa siinä on eroa, kun ei valinnut sitä expressiä, vaan se lävähti itekseen, kuten ap:llä.
Valitsin express ja sitähän tässä ihmettelenkin!
Että eri asiakkaille annetaan eri tietoa. Mulla lukee sähköpostissa että express-toimituksissa toimitus aika on 3-5 arkipäivää.
jospa siinä on eroa, kun ei valinnut sitä expressiä, vaan se lävähti itekseen, kuten ap:llä.
Valitsin express ja sitähän tässä ihmettelenkin!
soita ihmeessä sinne ja kysy, mikä mättää. ei sun ainakaan kuulu siitä maksaa, jos se ei toimi.
että soronoo ja heippa, en tilaa enää koskaan yhtään mitään.
lomakkeella näkyi "varastossa" ja "toimitusaika 6-14 pv". Ei siis mitään jälkitoimitukseen viittaavaa.
t. Se 7 viikkoa odottanut
Edelleenkään ei toimi Elloksen express-toimitus. Monta päivää jo kulunut tilauksesta.
Kannattaa välttää tuota express-tilausta, se on täyttä puppua.
Aion vaatia sen express-maksun palauttamista.