Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elloksen paska express

Vierailija
27.06.2011 |

Tilaus tehty jo viikko sitten netin kautta, kolme tuotetta, eikä vielä ole edes matkaan lähtenyt.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.

Että eri asiakkaille annetaan eri tietoa. Mulla lukee sähköpostissa että express-toimituksissa toimitus aika on 3-5 arkipäivää.

jospa siinä on eroa, kun ei valinnut sitä expressiä, vaan se lävähti itekseen, kuten ap:llä.

Vierailija
22/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein tilannut

ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.

Normaali toimitus ja Ellos perii siitä normaalitaksaa enemmän mainostaen pikatoimituksena. Joo, virkailija siis paljasti kusetuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara ei vielä ole tullut verkkokaupan varastoon. Valmistajan vika, ei myyjän.

Vierailija
24/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eri asiakkaille annetaan eri tietoa. Mulla lukee sähköpostissa että express-toimituksissa toimitus aika on 3-5 arkipäivää.

jospa siinä on eroa, kun ei valinnut sitä expressiä, vaan se lävähti itekseen, kuten ap:llä.

Valitsin express ja sitähän tässä ihmettelenkin!

Vierailija
25/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin express ja sitähän tässä ihmettelenkin!

soita ihmeessä sinne ja kysy, mikä mättää. ei sun ainakaan kuulu siitä maksaa, jos se ei toimi.

Vierailija
26/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

---> palautukseen meni.

Vierailija
27/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soronoo ja heippa, en tilaa enää koskaan yhtään mitään.

Vierailija
28/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomakkeella näkyi "varastossa" ja "toimitusaika 6-14 pv". Ei siis mitään jälkitoimitukseen viittaavaa.

t. Se 7 viikkoa odottanut

Vierailija
29/29 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei toimi Elloksen express-toimitus. Monta päivää jo kulunut tilauksesta.

Kannattaa välttää tuota express-tilausta, se on täyttä puppua.

Aion vaatia sen express-maksun palauttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi