Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elloksen paska express

Vierailija
27.06.2011 |

Tilaus tehty jo viikko sitten netin kautta, kolme tuotetta, eikä vielä ole edes matkaan lähtenyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kevätjuhliin tilannut vaatteita, mitä niillä sitten enää jälkikäteen teki?

Vierailija
2/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoo on normaali toimitusaika. Kannattaisko olla ajoissa liikenteessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Hobby Hall, netAnttila) tulee alta viikossa.

Vierailija
4/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen ootan vieläkin Hobbarin jälkitoimitusta, liki kaks viikkoa mennyt.

Vierailija
5/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi express toimitus, enkä päässyt tilausta enää muuttamaan.

Ja oletin, että se sitten expressinä tulee?

Vierailija
6/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sopiva, jos oikeesti myydä haluaa.

Vierailija
7/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot tampio ja LuKi-häiriöinen! Express on pikatoimitus! Muualla se merkitsee yhtä tai kahta toimituspäivää, mutta Elloksella varmaan kolmea viikkoa.

Vierailija
8/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot tampio ja LuKi-häiriöinen! Express on pikatoimitus! Muualla se merkitsee yhtä tai kahta toimituspäivää, mutta Elloksella varmaan kolmea viikkoa.

Vierailija
9/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin talvea olen tilaillut kaikenlaista,ja aina on tullut viikossa vaikkei ole edes ollut mikään Express. Nyt ne on vissiin tukossa kun on ale. Mut tilatkaapa Otto-postimyynnistä, sieltä kestään joidenkin vaatteiden tulo 6 viikkoa ainakin.

Vierailija
10/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jäikö toimitusehdot lukematta?

toimitus tarkoittaa max. kolmea päivää? Mikä sulla on ongelma?

Mulle tulee aina kahdessa päivässä perille, suosittelen ap:ta soittamaan sinne ellokselle.

Vierailija
11/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastata asiakaspalveluun, paketihaku erittäin hankalaa, asiakkuuden irtisanominenkin on niin vaikeaa.

Netanttila on mun vakio paikka, kaikki asiat on mulla toiminut.

Kerran olen hobbyhallista tilannut ja sekin meni ok.

Vierailija
12/29 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ap:ta soittamaan sinne ellokselle.

Vierailija
13/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin toukok. lopussa yhtä aikaa

cdo.comista,net Anttilast,home enteriltä ja Ellokselta tuotteita. Muut tuli n. viikossa ellos kuukauden päästä,jee.... :(

Hienoa toimintaa?!

Vierailija
14/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ap:ta soittamaan sinne ellokselle.

Tiedän, ettei sinne vaikuta soittaa. "Hoonolla soomen kielellä" vastataan ympäripyöreitä, olen soittanut kerran aikaisemmin kun normitoimitus viipyi ja viipyi.

Kaikki ei ole yhtä tampioita kuin itse olet, joten älä samaista muita itseesi.

Nyt kulunut jo 16 päivää tilauksen vastaanottamisesta, päivittynyt toimitetuksi, mutta edelleenkin on matkalla.

Todella "express" eli vie varmaan vielä pari viikkoa ja sittenhän kesävaatteita ei enää tarvikaan kun syksy jo kolkuttelee ovella.

Luulisi tulevan halvemmaksi palkata lisää työvoimaa kuin ottaa palautuksia (toteutumaton kauppa ja postikulut) vastaan myöhästymisien takia.

Täytyy varmaan tehdä valitus virheellisestä mainonnasta niin saavat sakon, en varmaan ole ainoa valittanut.

Vierailija
15/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.

Vierailija
16/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta, mutta viime aikoina on vähän tökkinyt; Viimeskipaketin tulo kesti 7 viikkoa! Olin jo unohtanut koko asian, kun viimein tuli.

En ainakaan ole huomannut että noissa tilauksissa mitään Expressistä olisi lukenut. Sen sai valita erikseen (maksaa enemmän) ja se tulee muutamassa päivässä. Joskus olen kokeillut ja silloin se toimi. Voi tietty olla että systeemi on nyt muuttunut.

Halensilla kesti ennen jumalattoman kauna, ja usein tulikin vain ilmoitus jälkikäteen, että tuote on loppunut. Nyt ovat petranneet ja toimii ihan kivasti.

Vierailija
17/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein tilannut Ellokselta, mutta viime aikoina on vähän tökkinyt; Viimeskipaketin tulo kesti 7 viikkoa! Olin jo unohtanut koko asian, kun viimein tuli.

En ainakaan ole huomannut että noissa tilauksissa mitään Expressistä olisi lukenut. Sen sai valita erikseen (maksaa enemmän) ja se tulee muutamassa päivässä. Joskus olen kokeillut ja silloin se toimi. Voi tietty olla että systeemi on nyt muuttunut.

Halensilla kesti ennen jumalattoman kauna, ja usein tulikin vain ilmoitus jälkikäteen, että tuote on loppunut. Nyt ovat petranneet ja toimii ihan kivasti.

ja tavalliseksi toimitukseksi sanoivat, ja tuli ilman lisähintaa (kolme kertaa peräkkäin nyt)

Vierailija
18/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimitustavat

Voit valita 5 eri toimitustavasta:

...

2. Express-toimitus

Voit valita alle 20 kg:n paketillesi Elloksen Express -toimituksen. MyPack kuljettaa Express-pakettisi valitsemaasi noutopisteeseen jopa 3 arkipäivässä tilauksesta. Tilatessasi puhelimitse tai internetistä saat erillisen vahvistuksen toimitusajasta ja -paikasta. Ilmoitat matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä ja saat tekstiviestillä ilmoituksen paketin saapumisesta. Express-toimituksen lisämaksu on 1,50 euroa."

ja mulla ainakin näkyy joka tilatun tuotteen kohdalla toimitusaika 8-14arkipäivää ja pitäis kyllä näkyä sullakin. joten odottelepa vaan ihan rauhassa.

Vierailija
19/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eri asiakkaille annetaan eri tietoa. Mulla lukee sähköpostissa että express-toimituksissa toimitus aika on 3-5 arkipäivää.

Vierailija
20/29 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali toimitus ja Ellos perii siitä normaalitaksaa enemmän mainostaen pikatoimituksena. Joo, virkailija siis paljasti kusetuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän