Onko kukaan syönyt Lidl:n Inferno pizzaa?
Itse söin eilen enkä ymmärrä miten joku voi pitää sitä tulisena. Pahaa se kyllä oli mutta ei mitenkään hirveän tulinen mielestäni.
Mitä mieltä on muut?
Kommentit (37)
En pystynyt syömään, oli sairaan tulista.
Mä rakastan sitä pizzaa. Kerranki pizza jossa makua. Tulista se on juu mutta maidon kanssa pystyy syömään.
Just yritän tässä syödä Inferno pizzaa ja vaikka yritän kuinka pieniä palasia syödä ja oon juonut varmaan litran vettä niin en ole päässyt vielä puoliväliin. On niin tuhottoman tulinen, suupieliä polttelee ja joka haukun jälkeen polttelee monta minuuttia.
Ironisintahan tässä on se, että oon tykännyt tulisesta ruoasta, asunut Kiinassa ja syönyt siellä melko paljon tulisia ruokia ja korealaisissa ravintoloissa kävin kanssa paljon. Yleensä suomessakin tabascoa laitan pizzaan, chilijauhetta ruokaan sekä kiinalaisessa ravintolassa lapan heidän chilituotettaan.
Mutta taitaa jäädä tämä pizza syömättä! Ei vain pysty, kun on niin järkyttävän tulinen. Aivan älytön.
Tulinen. Voi tsiisus, ei kai sitä punaista chiliä jauheena pintaan kuulu laittaa!
Pahaa on , niinkuin kaikki Lidlin pizzat. Täyasin mauton pohja, paha tonnikala=maistuu peltipurkille, metwursti-salameissa halvan talin-ihran haju.
Hyvä pizza. Päälle ku lisää viel pari fatalii gourmetin valkosipulinkynttä nii johan kelpaa syödä :D
Mies ei pitänyt siitä joten minä söin koko pitsan. Eikä ollut mielestäni tulista.
Yhden palan pystyin syömään ja loput meni kompostiin. Oli todella tulista. Myönnän että itse tykkään tulisista ruoista, mutta tämä oli jotain käsittämätöntä. Kitalaet tulessa ja paskoessa poltti hanuria.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma miten tuo chilin kesto on yksilöllistä ja miten siihen tottuu. Mä en pysty kuin maistamaan infernoa. Sen syöminen on niin tuskaa, että ihmettelen miten kukaan haluaa syödessä tuntea sitä tuskaa. Kuitenkin tykkään laittaa chiliä muuhun ruokaan, ja paljon. Mutta ei tuota infernoa ei. Sen sijaan poika pyytää aina Lidlistä tuomaan infernon ja tuunaa sen itse vielä laittaen päälle Poppamiehen Ahjo-chilikastiketta (jota sitäkään minä en voi paljon edes vilkaista, kun tulee hiki otsalle). Tosin pojan tuuninkiin kuuluu myös lisäkinkku ja juusto siihen pizzan pinnalle, että noihan tavallaan miedontaa sitä chilisyyttä. Ja sitten syö pizzansa into piukeena. En voi tajuta. Hän tunkee sitä Ahjo-kastiketta vielä melkeen kaikkeen muuhunkin ruokaan, huh.
Tämän pizzan polte tuntuu vähän keinotekoiselta, kapsaiini tuskin siis on lähtöisin chilistä, vaan se on keinotekoisesti lisätty siihen kastikkeeseen.
Kylläpä on monta samanlaista kommenttia. Ja kovin moni sattu "just olemaan syömässä sitä". Ompa käyny aloittajalla tuuri ajoituksen kanssa kun kaikki inferno-vihaajat ollu saman tietokon.. eiku palstan ääressä.
Itsekin juuri syön ja juuri sen takia aloinkin googlettamaan että mitä mieltä muut tästä pitsasta on.. Aivan älyttömän tulista mutta tykkään silti syödä silloin tällöin puoliskan pitsasta, välillä tulee himo pitsaa kohtaan vaikka se melkein syömäkelvotonta omasta mielestäni onki :D
Miksi et nypi vihreitä chilipaloja pois? Tulisuus riippuu etenkin montako niitä sattuu olemaan täytteessä.
Joumään kirjoitti:
Yhden palan pystyin syömään ja loput meni kompostiin. Oli todella tulista. Myönnän että itse tykkään tulisista ruoista, mutta tämä oli jotain käsittämätöntä. Kitalaet tulessa ja paskoessa poltti hanuria.
Nämä "...vaikka tykkään tulisista ruuista" ei ole tulista ruokaa koskaan maistaneetkaan.
Samat sanat! Vaati vielä yhden jalapeno-purkin päälle ja ruokajuomaksi liemen purkista, että edes vähän lämmitti ja kerran joutu nenänvartta kuivaamaan.
Just ihan yhtä väkevää,kuin Väyrynen syytön kansalaispuolueen varojen omimiseen!
Rehellinen mielipiteeni siitä on, että kelvotonta.Mies sitä kerran toi tarjouksesta. Minä söin, mies ei. Itse mä syön kyllä chiliä ja käytän paljon mausteita. Teen usein lämpimiä voileipiä, ja niissä usein chilitonnikalaa. Miehellä ei nekään mene alas.Vaikea uskoa, että joku oikeasti tykkäisi tuosta pizzasta, vaikka tehdäänhän sitä kilpailumielessä vaikka mitä. En alkaisi riskeeraamaan mahalaukun limakalvojani enkä henkeäni tuon pizzan takia, varsikin kun se ei edes maistu hyvälle. Youtubessa on pari videotakin tuosta,kun nörtti syö ja röyhtäilee ihan punaisena :D