Teen AV-palstalle provokaatioita huvikseni. Kysyttävää?
Kommentit (21)
Lisäksi viehätyn näistä "olet ihan tyhmä kun teet noin, minä en koskaan" -kukkahattuilijoista.
Erityisen hupaisaa on av-mammojen itseinho av-mammalaisuutta kohtaan.
joskus ollut koulukiusaaja? (tai vaihtoehtoisesti kiusattu, joka yrittää nyt päteä)
en kyllä ole huomannut.et taida olla siinä kovin hyvä.yritä vähän enemmän niin ehkä saat kaipaamaasi huomiota osaksesi ressukka.
joskus ollut koulukiusaaja? (tai vaihtoehtoisesti kiusattu, joka yrittää nyt päteä)
...kuin sitä kuvitteellista tyyppiä jota itse esitän. Osa kommentoijista yleensä pitää huolen siitä kiusaamis-puolesta.
Se on ilmiönä jännittävä. Että jokin anonyymi pystyy raivostuttamaan niin paljon että pitää sanoa jotain ilkeää toiselle, sellaisessakin tilanteessa kun tämä "ap" on selkeästi jo muutenkin ns. pohjalla.
en kyllä ole huomannut.et taida olla siinä kovin hyvä.yritä vähän enemmän niin ehkä saat kaipaamaasi huomiota osaksesi ressukka.
Katsokaa tarkkaan. Tässä kommentissa näätte sen millaisikse muututte kun tarpeeksi kauan pyöritte täällä anonymiteetin takaa länkyttämässä. Alentuvaa ilkeilyä. Sellaisiako te haluatte olla? Kuka osaa sivaltaa parhaiten? Antaa tulla. Minä odotan.
Hetken.
mustaki ihme porukkaa täällä.onko tää läpileikkaus suomalaisista?+jos joku iloitsee jostain niin johan tulee lokaa niskaan.mua kans ärsyttää nää kommentoijat jotka kirjottaa monta riviä,ilman asiaa..
Viime päivinä ainakin on ollut niin tylsiä aloituksia, että en ole täällä av:llä edes viihtynyt. Et taida nyt oikein hallita hommaasi... :(
Oletko harkinnut. että hankkisit elämän?
...mutta valitettavasti olen ollut 1,5 viikkoa influenssassa. Saikulla on aikaa surffata ja löytää tälläinen virtuaalinen hiekkalaatikko.
Nyt alkaa olla terveempi olo joten en tod. aio jäädä tänne roikkumaan.
PS on tosin vähän säälittävää kommentoida jonnekin keskustelupalstalle kirjoittaneelle että "Hanki elämä". Vice versa.
Oletko harkinnut. että hankkisit elämän?
...mutta valitettavasti olen ollut 1,5 viikkoa influenssassa. Saikulla on aikaa surffata ja löytää tälläinen virtuaalinen hiekkalaatikko.
Nyt alkaa olla terveempi olo joten en tod. aio jäädä tänne roikkumaan.
PS on tosin vähän säälittävää kommentoida jonnekin keskustelupalstalle kirjoittaneelle että "Hanki elämä". Vice versa.
Että ihmiset lueskelevat av-palstaa ja sen jälkeen kommentoivat heidän mielestään lapsellisia, tyhmiä tai "herkkanahkaisia" hankkimaan elämän..
Provoaminen on omasta mielestäni typerää siis sellainen jossa keksitään tarinat ja taustat ja sitten "kysytään apua".
Erikseen on tuollaiset "mieheni putosi sohvalta, olen huono vaimo" jutut, kun kukaan (toivottavasti) ei ota niitä tosissaan.
jonkun aloituksen minkä olet tehnyt? Ja minkälaisia reaktioita sait, tuliko sellaisia kuin odotit?
kun muutama ketjuista edelleenkin nousee ylös ja ilmiselvästi kuohuttaa ihmisiä. :P
noin kolmasosa-puolet aloituksista on keksittyjä tarinoita. Riippuu viikonpäivästä ja kellonajasta. Mikäs siinä, jos ei ole parempaakaan tekemistä.
noin kolmasosa-puolet aloituksista on keksittyjä tarinoita. Riippuu viikonpäivästä ja kellonajasta. Mikäs siinä, jos ei ole parempaakaan tekemistä.
Provot ei minua haittaa. Toisaalta joskus niiden takia mielenkiintoisia aloituksia lytätään kommneteilla "ei tääkään taas ole totta...". Se joskus harmittaa.
Täällä kuuluu haukkua narsistiksi, White trashiksi tai mt-potilaaksi.
Oletko miettinyt, että käyttäisit provoiluihin käyttämäsi ajan johonkin tuottoisaan työhön tai opiskeluun?
two words passiivis-aggressivinen
mikä on ollut tyydyttävin provosi?
t. satunnaisprovoilija
onko sustakin tosi hauskaa kun jengi hermostuu??erityisesti mua naurattaa nää oikeinkirjoituspoliisit =) ja muut pilkun nyppijät