Kannattaako mennä Vuokattiin Katinkultaan?
Millainen paikka? Tuli lomaosake-esittelytarjous 3vrk hintaan 120e. Meitä on 2aikuista ja 3lasta. Huone oli kyllä vain 2aikuiselle ja 1-2 lapselle, mut jos vähän lisää maksamalla sais yhden lisävuoteen vaikka.
Kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (31)
mikäs sen helpompaa mennä tsiiguilemaan alastomia lapsosia ja vielä ihan kylpemäänkin (runkkaamaan) samalla. Lapsia en kyllä mistään hinnasta vie siihen pedojen paratiisiin, vaikka siellä itse käynkin kun Katinkullassa ollaan.
Lapset on kuitenkin vanhempien seurassa eli mitään ei voi tapahtua. Sitäpaitsi minä en siellä ole havainnut mitään tuollaista, kerran muhinoi pariskunta porealtaassa. Ollaan käyty siellä yli kymmenen vuoden ajan.
että majoitus tasokkaassa hotellihuoneessa ja loman aikana on osallistuttava puolison kanssa Holiday Club-esittelyyn. Luulin, että tuo on jotain lomaosakekauppaa. Mitä se sitten on?
Ap
jossa pedofiilin päiväuni toteutuu kun saa kuvien katselun sijasta nähdä alastoman lapsosen livenä. Ja eräänkin kerran höyrysaunasta on kammennut ukkoja kyrpä pystyssä ulos kun ovat siellä istuneet runkkaamassa.
sinne kylpemään, vaan ihan lomalle katselemaan kaikkea mitä siellä on, kun ei ennen olla käyty. Hiihtääkin olis ihan kiva..
ap
ainoastaan siellä on sellainen nakusaunaosasto erikseen ja sinne en lapsia veis pedojen päiväuniksi.
Tottakai on pakko mennä esittelyyn! sehän on koko sen loman edun ehto...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2010 klo 10:52"]
ollaan käyty monesti lasten kanssa siellä kylpylässä.
enkä ole yhtään kertaa eksynyt sellaiselle puolelle missä ollaan miehet, naiset ja lapset sekaisin ja vielä alasti.
riisumistila on kaikille yhteiset, tilassa on suljettavat kopit, ei siis riisuta kaikkien nähden. sitten pyyhe päällä omiin suihku ja saunatiloihin ja sitä kautta uimaan.
ihan normaali kylpylä!
kannattaa mennä mutta selvittäkää että onko teidän tosiaan pakko olla esittelyssä ja sehän tarkoittaa sitä että lapsetkin on otettava.
[/quote]
Katinkulta Suomen paras lomapaikka. Hotellista pääsee kylpytakissa uimaan, kaikki ravintolat ja harrastuspaikat sijaitsevat samassa rakennuksessa. Mielestäni ns.vanhan puolen loma-asunnot parhaita(koirahuoneita riittävästi kaikissa majoitustyypeissä). Hyvät harrastusmahdollisuudet koko perheelle kaikkina vuodenaikoina. Vuokatin rinteet mahtavat. Kesäisin hyvä kangasmaasto ( mäntymetsä) pyöräillä sekä ulkoilla. Hotellin aamupala 10+
Kylpylä siisti ja viihtyisä. Kukaan ei pakota menemään sekaosaston puolelle jonne ei vanhingossa eksy. Ihan normaali kylpylä, huomattavasti viihtyisämpi kun muut kylpylät.
Ei kannata ajaa pohjoiseen asti laskettelemaan!
Suosittelen
Rakastin sitä kylpylää lapsena. Ja keilahallia ja olihan se laskettelukin kivaa, ja ne mökit.
Teininä bongasin kakkapökäleen ulkoaltaan pohjasta ja menin epävarmana sanomaan valvojille mitä uskoin nähneeni. Mulle annettiin uimalasit käteen ja käskettiin varmistaa. Tottelin ja sitä itseään oli. Ulkoallas tyhjennettiin.
Samalla lomalla sisäaltaassa oli kakkaa. Ei tyhjennetty vaan poimittiin vain pois.
Vierailija kirjoitti:
Mutta EHDOTTOMASTI en kylpylään. Olen kerran käynyt ja katkerana kannan sieltä saamaani sairautta loppu elämäni mukana. Jos ei välitä kylpylän hygieniatasosta niin mikä jottei :)
Ja joo, minulla on lääkärin todistus aiheesta...
Minkä pysyvän sairauden voi saada kylpylästä?
mikäs sen helpompaa mennä tsiiguilemaan alastomia lapsosia ja vielä ihan kylpemäänkin (runkkaamaan) samalla. Lapsia en kyllä mistään hinnasta vie siihen pedojen paratiisiin, vaikka siellä itse käynkin kun Katinkullassa ollaan.