Me&I kätetyistä vaatteista maksetaan hirvittäviä hintoja!
Olen jemmannut kaikki "seuraavaa" varten, mutta pitäisiköhän kuitenkin myydä ja pistää rahoiksi?
Kommentit (11)
Mä en jaksa edes myydä, vaan pistän ilmaiseksi kavereille kiertoon. Turha sitä nyt on parin euron takia hössöttää.
itse saanut ilmatteeksi joitain noita vaatteita eikä ne nyt sen kummempia ole, itse en maksais paria euroa enempää per vaate :)
eivätkä ole mitään erityisen laadukkaitakaan (esim. värit haalistuu herkästi). Mutta ilmeisesti monet arvostavat kun ovat valmiita maksamaan niistä mansikoita. Ja omat ovat vieläpä suurimmaksi osaksi uudenveroisessa tai vähintäänkin hyvässä kunnossa, joten taidan myydä eteenpäin. Tuskin niistä kukaan muutaman vuoden kuluttua noin paljon maksaa.
Ap
voisko joku ystävällinen kertoo mitä ne on ???
tai kuvaa kaittaa???
vanhemmasta mallistosta saat paremman hinnan kun edellisen kauden vaatteesta. Yllätyin itsekin, ostin käytettynä viime kaudelta olevan 25 e ja nyt myin pois pari vuotta vanhaa mallistoa, hinta nousi 35 euroon, siis hinta nousi kympillä ja kyseessä vauvanvaate, kunto oli kyllä moitteeton edelleen.
kun ei ne musta ole sen kummempia kuin muutkaan. Oikeastaan rumempia ja nopeasti haalistuvia, kuin monet muut saman hintaluokan vaatteet. Mitä sitten esim. trikoopaidoista vois huutiksessa saada? Pari löytyis kaapista.
Ihan kivoja perusvaatteita lapsille ja aikuisille, ovat vaan aivan ylihinnoiteltuja.
Ja saattaa päästä jopa plussalle.
Ja jos ei saakaan niin voittoa, niin ainakaan omalle käytölle ei jää paljoa hintaa. Sinäsä siis ovat loppujen lopuksi tosi halpoja.
kun ei ne musta ole sen kummempia kuin muutkaan. Oikeastaan rumempia ja nopeasti haalistuvia, kuin monet muut saman hintaluokan vaatteet. Mitä sitten esim. trikoopaidoista vois huutiksessa saada? Pari löytyis kaapista.
Ja vanhoista hyväkuntoisista tosiaan enemmänkin. Mutta näinköhän kiinnostus näihin vaatteisiin säilyy ihmisillä? Ovatko enää pop jonkin ajan kuluttua?
Ap
Parempi kuntoiset muun merkkiset jäi käsiin. Sain todella hyvän hinnan me&i vaatteista.Kunto luokitus tyydyttyvä muissa uusi/hyvä.