Onkohan raskauteni päättynyt?
Olen/olisin nyt rv 6+2.
Missään vaiheessa ei ole ollut kummoisia oireita. Oikeastaan vain vatsakipua (ei voimakasta) ja hieman unettomuutta. Nyt viikkoon ei kuitenkaan ole ollut enää niitäkään. Ruskeaa vuotoa tulee tiputtelemalla mutta ei joka päivä.
Olisikohan ollut kohdunulkoinen, joka on kuivunut pois? Varasin varhaisultran yksityiseltä, mutta siihen on vielä yli viikko.
Kommentit (9)
Mulla oli viikolla 18 sellainen olo, etten ole raskaana ja keskenmenohan se oli.
Mutta noilla viikoilla ne oireet voivat kyllä hävitä, vaikka kaikki hyvin olisikin.
kiitos teille rohkaisusta!
Istun täällä yksin ja huolehdin.
Ei vaan ole enää ollenkaan semmoinen olo että olisin raskaana. :( Ja kyllä, tämä on ensimmäinen. Eipä auta kuin odotella.
Ehkä kannattaisi käydä ennustajalla?
mä kävin varhaisultrassa viikolla 6+4, silloin näkyi 0,5 cm pitkä alkio ja voimakas syke!
Ja tosiaan, oireita ei tuolloin ollut yhtään mitään!
T: 3
mulla eka raskaus (joka meni kesken 14+ viikoilla) oirehti tosi voimakkaasti alusta saakka. Sitä seuranneet 3 raskautta ovat olleet melko oireettomia, ekassa niistä oli myös hieman vuotoa.
todennäköisesti sinulla olisi oireita. Ole ihan vaan onnellinne kun ei ole oireita, jos tuossa vaiheessa olisi, niin sinulla korkeintaan alkaisi olla vähitellen ihan helvetillinen pahoinvointi, ja se ei ole kivaa :( Tiedän kyllä tuon tunteen, tuo ON inhottavaa kun siihen asti kun liikkeet alkavat tuntua, ei vaan koskaan voi olla varma onko vauva elossa vai ei. Nuo ovta pitkiä viikkoja, mutta koeta nyt vaan ottaa ihan rauhallisesti ja nautiskella elämästä. Siellä se pikkuinen kasvaa ja kehittyy, ja parin viikon päästä on saanut jo käsien ja jalkojen alut valmiiksi :)
Äläs siis äitikään hätäilee, kun toisella on kiire rakentaa kaikki kohdalleen ;)
kolmannessa (onnistuneessa) raskaudessa juuri mitään oireita moneen viikkoon. En ollut varma raskaudesta ennen ekaa ultraa, vaikka testi oli plussaa ja vatsakin kasvoi. Ekassa ja tokassa oli suht. selkeitä oireita mm. rintojen arkuus, pahoinvointi, vatsanipistelyjä.
On kai mahdollista, että olet vieläå raskaana.
Tai sitten tuulimunaraskaus. Sellaisen olen aikoinaan itsekin kokenut. Testi näytti plussaa, mutta viikko sen jälkeen (vko 7+) tuli verta (kamalan repivän vatsakivun saattelemana) ja sen jälkeen ei tietoakaan koko raskaudesta. Ultrassa ei näkynyt mitään ja veressäkään ei ollut enää raskaushormoneja. Verikoe otettiin 3 päivää vuodon alkamisen jälkeen (viikonloppu välissä)
Lääkäri väitti mulle, ettei mitään raskautta ole ollutkaan. Kumma kyllä, kaksi raskaustestiä näytti plussaa reilu viikkoa aiemmin (eka himmeä, toka selkeä viiva). Erään terkkarin kanssa juttelin myähemmin ja epäili tuulimunaa.
Toivon sinulle parasta. Mutta jos tämä raskaus menee kesken, niin eikun uutta yrittämään heti kun se on mahdollista. (mun käskettiin odottamaan seuraavia menkkoja).
Kolmen lapsen äiti
mennä arvioimaan, mutta mulla ei ollut minkäänlaisia fyysisiä oireita ennenkun pahoinvointi ja väsymys pamahti päälle... ehdin kakkosestakin varata ultran ja sain sen n. rv7. Aika oli maanantaina ja edellisenä päivänä se OLO kerkes alkaa...
Koita jaksaa odotella!
voit ihan nyvin olla vielä raskaana.
Mulla aikanaan alkoi oireet vasta 7+ viikolla, siihen asti ei tuntunut miltään...
Tiputtelusta ei ole kokemusta, mut onhan sekin kai ihan tavallista alkuraskaudessa...
Tsemppiä ultranodotukseen! Ne on pitkiä päiviä, tiedän!