G: Onko sinulla ollut mahdollisuus pettää? Mitä teit?
Kommentit (38)
vaikka joka ikinen päivä. Olen kerran pettänyt, siitä on kylläkin jo yli 7 vuotta aikaa ja se ei tule koskaan toistumaan!
mutta en ole harrastanut seksiä
joskus mietin harmittaako vanhana
ja että soisin teoriassa mahdollisuuden miehelle vaikka eihän siihen mitään lupaa voi antaa mutta epäilen käytäntöä hmm haaveita vain
Mä taidan olla aika pahasti kujalla elämästä, mutta miten tuollaiset mahdollisuudet pettää tulee esiin? Mistä sen tietää, että olisi mahdollisuus pettää?
Sanomattakin on selvää, että näin kujalla oleva ei ole siis pettänyt ;-)
On ollut pari. Mieli olisi tehnyt, mutta aina olen pitänyt järjen päässä enkä ole edes suudellut.
:)
Samaa mieltä edellisen kanssa. Miksi pettäisin, kun rakastan miestäni??
No, mulla kävi ainakin kerran näin: olin laivalla kaverin kanssa ja kaveri oli mennyt jo nukkumaan kun minä lähdin laivan käytävälle ja siellä sitten oli kaveriporukassaan mies jonka kanssa olin jo jossain välissä aiemmin illalla jutellut. Tämä mies sitten halusi saattaa mut omaan hyttiini ja tietty siinä hytin ovella alkoi ehdottelemaan seksiä.
Ja ihan alusta asti tämä mies kyllä tiesi, että olen naimisissa. Mä yritin selittää sille, että miksi en voi. Se yritti kääntää mun pääni ja yritti suudella. Mähän olin siis siinä ihan hämmennyksissä koska tämä mies oli kyllä seksuaalisesti viehättävä. Fyysisesti mun olis tehnyt mieli, mutta ei henkisesti. Ei siis tullut mieleenkään pettää. Jälkikäteen kyllä kävi mielessä, et oisko kuitenkin pitänyt. No, siis tietysti ei olis, mutta kyseinen mies oli kyllä melkoisen vetävä. En olisi todennäköisesti jäänyt edes kiinni kaverilleni.
Että joo, aika selkeesti kävi tuossa tilanteessa ilmi, että olis ollut mahdollisuus pettää. Mutta kyllä miehistä joskus pystyy sanomaan, että olisivat valmiita seksiin vaikka eivät sitä suoraan sanoisikaan.
Siis mitä tarkoittaa "mahdollisuus pettää"?
Oltiin ulkomailla työporukan matkalla. Minulla oli oma huone. Yökerhossa tanssittiin yhdessä ja erikseen vähän kaikkien kanssa. Pikkutunneilla mies, jonka kanssa en ole päivittäin lainkaan tekemisissä, veti minut lähelleen ja tanssimme yhden hitaan. Tunsin, että hän halusi minua. Minun olisi tarvinnut vain sanoa huoneeni numero. Olisin voinut pettää eikä kukaan olisi saanut koskaan tietää. Tiedän, että kumpikaan ei olisi kertonut kenellekään. Kumpikaan ei halua erota, vain toisella on kotona asuvia lapsia. Keskustelimme tästä, mutta jänistin. Nyt kaduttaa.
Olen se sama, jolta joku kysyi, mitä tarkoitan parisuhteen vapaalla vaiheella. Olimme vähällä erota ja kun selvisimme siitä, sovimme, että emme enää vaadi toisiltamme täydellistä uskollisuutta. Totesimme, että pysymme yhdessä vähemmälläkin kiinni puristamisella. En usko, että meitä enää pystyy mikään erottamaan, ei ainakaan uskottomuus tai mustasukkaisuus.
Ennen käytin niitä mahdollisuuksia. Nykyään en.
Olisin jäänyt kiinnikin jos miestäni olisi se silloin kiinnostanut.. Sepitin paskoja selityksiä ja mies uskoi ne kunnei sitä enää kiinnostanut missä oikeasti olin. Kyllä se tiesi, vaikkei koskaan _tiennyt_.
Osa sellaisia, ettei mitään kiinni jäämisen pelkoa olisi ollut. Entistä miestäni petin kahdesti. Ensimmäisestä en jäänyt kiinni ja toisesta kerrasta kerroin itse. Toinen pettäminen oli useita kuukausia jatkunut suhde mieheen, jonka kanssa olen nykyään naimissa ja joka on lasteni isä. Häntä en ole pettänyt tilaisuuksista huolimatta. "Ruoho on hänen kanssaan ollut vihreämpää aidan omalla puolella."
en ole pettänyt.
Exää petin useamman kerran
Olen pettänyt kaikkia ensisiä poikaystäviäni, mutta nykyistä aviomiestäni en kertaakaan.
Syy pettämisiin: rakastan seksiä ja miehiä, nautin uutuuden viehätyksestä ja halusin aina vain tehdä "mitä itse haluan". Väärinhän se oli, mutta mitään en kadu.
Kuulostaa varmaan kamalalta ja sitä se onkin, mutta nuoren naisen elämä on liian lyhyt, joten haluan ottaa siitä kaiken irti.
Olen miesvaltaisella alalla ja tapaan jatkuvasti ihania herrasmiehiä työni merkeissä, mutta nyt olen päättänyt, että vaikka kuinka tekisi mieli ja mahdollisuus olisi, niin en mene vieraaseen petiin.
Nyt näin, mutta en siltikään voi luvata, että ajattelen näin esim. 10 vuoden päästä... Mihin se koira karvoistaan.....
Enkä ole pettänyt vaikka mieli on tehnyt kovastikin, sillä pettäminen on minusta väärin.
Tilaisuus ei tee kaikista varkaita.
Minua ei vain ole luotu yksiavioiseksi.
Kohtalon ivaa että eka hyvä tilaisuus (=suuri houkutus + pieni kiinnijäämisen riski) tuli kun vaimo oli viimeisillään raskaana.
Pakkohan sitä oli...
Työssäni joudun matkustelemaan. Syksyllä eräässä kaupungissa tuli sattumalta tilaisuus hypätä sänkyyn kahden ison miehen kanssa. Ajattelin, että tällainen tilaisuus tulee vain kerran ja nautin siitå kovasti...
En ole pettänyt, koskaan