Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla ollut mahdollisuus pettää? Mitä teit?

Vierailija
26.06.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahdollista viikoittain, mutta ei kiinnosta. Ruoho on tosiaan vihreämpää aidan omalla puolella :)

Vierailija
2/38 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ketään toinen mies kiinnostanut mutta nyt kun on yksi sexy mies kiikarissa ajattelin että kun mahdollisuus tulee niin kyllä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa sellaisia kun olen ollut ilman miestä baarissa. Kerran yksi tuttu mies tuli samaan sänkyyn yöksi (mies ei ollut kotona) mutta en antanut mitään tapahtua. Kerran olin tuntemattoman miehen luona jatkoilla ja jäin sinne yöksi. Mitään seksiä ei kuitenkaan ollut, koska sanoin että olen varattu. Kerroin miehelle että olin jäänyt kaverille.

Vierailija
4/38 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 vuotta uskollinen eikä pettäminen ole käynyt mielessä juuri koskaan (tilaisuuksia on ollut) mutta nyt viikko sitten petin miestäni erään sielunkumppanin kanssa. En halua missään nimessä erota miehestäni ja koen kyllä tehneeni väärin, siitä huolimatta en kadu. Minut on vallannut outo ajatus siitä, että tällä pallolla ollaan vain kerran, ja haluan vielä kokea tiettyjä juttuja sekä mieheni että ehkä jonkun muun kanssa.

En pysty sepittämään tarinoita, joten pettäminen tapahtui ja tulee tapahtumaan vain, kun mieheni ei ole kaupungissa. Olen pohtinut paljon tätä asiaa ja miettinyt, miten minusta tuli tällainen aiemmin halveksimani pettäjä mutta toistaiseksi en ole tullut viisaammaksi. Ymmärrän toki, että en voi jatkaa tätä loputtomiin ilman vakavaa kiinnijäämisen riskiä

Vierailija
5/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti hakenut tilaisuuksia eli en ole naimisissa ollessani (2 avioliittoa) esimerkiksi käynyt yksin baareissa ja erittäin harvoin edes työporukan kanssa. Silti muutama tarjous on tullut. Kaikki kuitenkin sellaisissa tilanteissa ja ihmisiltä, että ei ole ollut vaikeaa sanoa ei. Yhden kerran olisin voinut myöntyä, mutta silloin mies vetäytyi ratkaisevalla hetkellä. Minulla ei varsinaisesti ole mitään "pettämistä" vastaan eikä edes miestäni tarvitsisi pelätä, koska olemme sopineet vapaasta vaiheesta (näin ollen en edes voisi pettää), mutta minulla on rima aika korkealla tai sitten saatan olla mukavuudenhaluinen.

Vierailija
6/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla vapaalla vaiheella??

Eri asia kuin avoin suhde??

Vierailija
7/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 vuotta uskollinen eikä pettäminen ole käynyt mielessä juuri koskaan (tilaisuuksia on ollut) mutta nyt viikko sitten petin miestäni erään sielunkumppanin kanssa. En halua missään nimessä erota miehestäni ja koen kyllä tehneeni väärin, siitä huolimatta en kadu. Minut on vallannut outo ajatus siitä, että tällä pallolla ollaan vain kerran, ja haluan vielä kokea tiettyjä juttuja sekä mieheni että ehkä jonkun muun kanssa. En pysty sepittämään tarinoita, joten pettäminen tapahtui ja tulee tapahtumaan vain, kun mieheni ei ole kaupungissa. Olen pohtinut paljon tätä asiaa ja miettinyt, miten minusta tuli tällainen aiemmin halveksimani pettäjä mutta toistaiseksi en ole tullut viisaammaksi. Ymmärrän toki, että en voi jatkaa tätä loputtomiin ilman vakavaa kiinnijäämisen riskiä

Ihan sanasta sanaan...

Vierailija
8/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. Ei ole käynyt mielessäkään. Exää petin avioliiton loppuvaiheessa.

Vierailija
9/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä edes kiinnostanut. Stoppi tulee päällehyvissä ajoin vaikka olisi ottanutkin reilusti.

Vierailija
10/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kauppareissulla on mahdollisuus pettää.

Joka kerta kun lähtee kotiovesta yksin voi pettää.

Työmatkalla ja ihan missä vaan.

Vierailija
11/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä että mitä enemmän tulee ikää, sitä tarkemmin tietää että millaisen miehen kohdalla olisi sitten kuitenkin mennyttä... eli iän myötä kynnys ehkä madaltunut, mutta toisaalta ne kriteerit sellaiselle tapahtumalle ovat aika korkeat, mutta koskaan ei tiedä...

Vierailija
12/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minullakin.

Matkustan jonkin verran kotimaassa työni puolesta joten tilaisuuksia riittää. Uskon että kaikille niitä mahdollisuuksia olisi mutta itsehän sen päättää, millainen ihminen haluaa olla.

Vierailija
13/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisessä on ollut mahdollisuuksia, mutta en ole pettänyt, enkä petä.

Vierailija
14/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan pettänyt, sillä minusta se on väärin.

Vierailija
15/38 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pettänyt, ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
16/38 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tehtyä

Vierailija
17/38 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettäisin jos sellainen mahdollisuus olisi.

Vierailija
18/38 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut, ja salaa ehkä olenkin hieman ihastunut vielä eksääni (joka vonkuu perään)

mutta en koskaan voisi pettää miestäni, enkä ikinä lapsiani. Pettämällä miestä, pettäisin koko perheen, joten sinänsä _oikeasti_ ei ole käynyt edes mielessä.

Vierailija
19/38 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuuden tullen. Tilaisuuksia on paljon, nyt kun lapset on isompia ja käymme paljon tyttöjen kanssa radalla, matkoilla, skimbaamassa ja mökeillä.

Minulla on ihanaakin ihanampi mies, mutta olen jostain syystä täysin patologinen.

Vierailija
20/38 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuksia on ollut ja viimeisimmän käytin. Muutaman kerran :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme