mitä hankkisin itselleni 40-vuotislahjaksi?
tulen vuoden päästä täyttämään pyöreitä vuosikymmeniä. otan ehdotuksia vastaan,mitä antaisin itselleni lahjaksi? voisin lähteä matkalle, mutta ottaisinko perheen (mies ja kaksi alle kouluikäistä lasta) mukaan vai lähtiskö ihan yksin..?
ehdotuksia? mulla on vain vuosi aikaa suunnitella!
Kommentit (13)
ostaisin jonkun upeen kultakorun,halpaa kultaa!!
haluaisin lomalle perheeni kanssa. TAi vaihtoehtoisesti pienemmällä budjetilla mentäis mökille ja laitettaisi siellä hyvää ruokaa ja tehtäis jotain kivaa ja käytäis vaikka lähikaupungissa hyvässä ravintolassa syömässä.
JOs arki on rankkaa ja haluaisit nimenomaan levätä, pyytäisin jonkun kaverin mukaani kylpylään tai johonkin kaupunkikohteeseen viikonloppulomalle.
Tai sitten ostaisin racletten! Sitä mulla ei ole ja sen haluaisin.
yksin tai miehen kanssa. Jos olet tottunut matkustamaan yksin, niin silloin yksin.
Paljon arkisempi vaihtoehto: anna itsellesi vuodeksi siivooja. Se parantaa arkeasi kummasti (muista kotitalousvähennys).
Mikset ostaisi taidetta?
Kun synttärisi on kesällä ja jos sinulla on piha/ puutarha kaupungissa tai mökillä, osta ihania kukkia/ siemeniä/ taimia/ pensaita. Tulee pitkä ilo nelikymppisistä.
Järjestä "valtavat" juhlat ystävillesi.
Onhan sulla tässä kokonainen vuosi aikaa pähkäillä :)
Itse lähtisin parhaan kaverini kanssa reissuun.
niin mulla olisi budjetti sellainen 1200. no, okei, 2000€ voisi olla ihan realistinen budjetti.
mutta mihin lähtisi reissuun? voisin lähteä ehkä viikoksi yksin, mutta pidemmäksi aikaa jos ottaisin perheen mukaan.
toisaalta olisi kivaa lähteä yksin ja LEVÄTÄ, mutta tulisikohan siitä huono omatunto? kokemuksia?
toisaalta olisi kivaa lähteä yksin ja LEVÄTÄ, mutta tulisikohan siitä huono omatunto? kokemuksia?
Minä läksisin ehdottomasti yksin, tai siis hyvän ystävän kanssa. Parasta olisi jos vaan jotenkin mahdollista lastenhoito hyvin järjestää, jos pääsisikin viikon reissulle miehen kanssa.
ja otat ukkos ja lapset puistoon joukkoon sitä sun kanssa pelaamaan. Saa kuulemma kympillä alennuksesta.
Mä kävin kavereiden kanssa viettämässä pitkää viikonloppua Amsterdamissa. Sitten oltiin perheen kesken viikko ihan perus etelänmatkapakettiviikko viettämässä. Lomien jälkeen pidän sukulaisille grillausillan.
50 v juhlat vietän miehen kanssa kaksin. Lapset on sitten sen verta isoja, että saadaan paremmin hoitoon. Ja maltetaan olla erossa heistä viikko.
90-vuotisjuhlia sitten kun sen aika on, eli kun minä olen 43 ja mies 46. sitten vietetään yhteiset bileet jotenkin.
mutta nyt siis on ihan itsestäni kyse ja koska tiedän, ettei mies kuitenkaan muista minua mitenkään,aion tehdä itselleni jotain kivaa. matka kuulostaa kivalle.
mikä voisi olla kiva kohde yksin matkaavalle? tykkään kaupunkilomista, rantaelämä ei jaksa kiinnostaa. kohde voisi olla mielellään alle 10 tunnin säteellä.