Missä iässä olit mielestäsi parhaimmillasi miehellesi?
Kommentit (8)
Teillä on sänkyjutut muuttuneet sinun mielestä?
Tässä vaimon vanhenemista odotellessa että vähän nuo estot vähenisi ulkonäön suhteen.
persoonana juuri nyt, eli 40-vuotiaana
Tässä vaimon vanhenemista odotellessa että vähän nuo estot vähenisi ulkonäön suhteen.
myös itse siitä yhdynnästä sen verran, että saan emätinorkkuja ja sen myötä koko seksiin tullut läheisyyttä ihan eri tavalla, kun ei tarvi pelkkää persettä katsella =D
t: 2
myös itse siitä yhdynnästä sen verran, että saan emätinorkkuja ja sen myötä koko seksiin tullut läheisyyttä ihan eri tavalla, kun ei tarvi pelkkää persettä katsella =D
Teilläkin näköjään vietetty takaapäin vuosia. Meillä oli meinaan sama juttu. Johtuikohan juuri tuosta emätinorkku jutusta?
T. 3
Sen jälkeen alkoi lasten yrittäminen ja seksi meni pilalle.
Sitten kun lapset oli vihdoin saatu, ja seksi oli taas vapaata riistaa, oli pilalla kroppa. Eikä vain minun vaan myös miehen.
Teilläkin näköjään vietetty takaapäin vuosia. Meillä oli meinaan sama juttu. Johtuikohan juuri tuosta emätinorkku jutusta?T. 3
Onhan se hyvä asento ylipäätään. Vieläkin varmin tapa saada orgasmi, joskin mulle ei enää kelpa muu kuin emätinorkku lähetyssaarnaajassa =D
Silloin olin jo rentoutunut niin, että seksi luisti, kroppa oli vielä 10+, järkeä oli jo tarpeeksi, eikä ollut lapsia häiritsemässä.
Nyt nelikymppisenä muuten. Sänkyasiat ainakin luistaa, miehenkin mielestä =)