Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isotissisille kysymys!!

Vierailija
31.10.2005 |

Miten ihmeessä te saatte ne tissit pysymään paikalla, ettei ne tule liiveistä ulos? Siis varsinkin baarissa käydessä tuo on mulle ongelma. En haluais tätä parasta puolta itsessäni piilottaakaan, mutta jos laittaa päälle jonkun topin ja rintoja nostavat liivit, niin menepäs kumartamaan, niin johan ne rinnat lopsahtavat pois sieltä liivien sisältä. Löytyykö tähän ongelmaan ratkaisua??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps

Vierailija
2/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bravissimo.com laadukkaita ja kohtalaisen edullisia liivejä isopovisille.

Liian pienet/suuret liivit ja selkä on kipeänä yms. Ei hyvä. Kunnon liivit saa isot tissit näyttämään pienemmiltä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijan pakeille ostelemaan! Erinomaisia löytöjä myös

www.bravissimo.com (mutta pitää tietää minkämalliset ovat itselle hyvät, koska kyseessä siis nettikauppa).

Vierailija
4/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: avuton, laiska ja tyhmä

Vierailija
5/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.forex.fi voi vaihtaa hinnat euroiksi valuuttalaskurilla.

Voi tilata Suomeen, maksu luottokortilla tai pankin kautta sähköisellä shekillä. Laitat vaan mailia mitkä haluat tilata, ne varaa ne ja lähettää sulle maksun saatuaan. Ne tulee sulle. Sovitat ja jos ei sovi, lähetä takaisin ja voit pyytää uusia kokoja.

Minä lennän torstaina Lontooseen ja pääsen paikan päälle sovittelemaan! :D

Vierailija
6/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmälle ja avuttomalle mitään muuta konstia, kun toi bravissimo?? Jeesusteippiä olen vakavasti harkinnut, että jos sillä sais ne tissit " liimattua kiinni" . Eikö teillä oikeesti ole mitään poppakonsteja? AP

Vierailija
7/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin runsaspovisella liian pienet liivit, joista se tissiliha tursoaa joka suuntaan.... eikä yhtään pidä rintoja paikoillaan ja kondiksessa. Anttilassa sekä Elloksella joitain kaarituettomia isompia rintaliivejä myynnissä, mutta mun kokoa ei heiltäkään saa.

Hoida itseäsi nainen! Vaatteet on paremman näköisiä päälle kun liivit kunnolliset. Sen verran pitää itseensä panostaa.

Vierailija
8/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppakonsteja ei ole (tai ainakaan minä en oo keksinyt). Hyvät liivit on satsaus hyvään oloon: ei selkä- ja hartiakipuja.

Vierailija:

tyhmälle ja avuttomalle mitään muuta konstia, kun toi bravissimo?? Jeesusteippiä olen vakavasti harkinnut, että jos sillä sais ne tissit " liimattua kiinni" . Eikö teillä oikeesti ole mitään poppakonsteja? AP

Vierailija
9/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit. Jos sun kokoa ei saa anttilasta tai ellokselta, niin voin melkein vannoa, ettet sinäkään ole kovin hyvin itsestäsi huolta

pitänyt...:-D

Mutta miten ois ihan oikea vinkki, yritän kyllä hankkia ne ö-kokoiset liivit, mutta jotain muuta kikkaa?? AP

Vierailija
10/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan liikkeestä Suomessa sais yhet....

Vierailija
11/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bravissimo.com/bravissimo/ProductList.aspx?cid=Lingerie_Brav…

isot rinnat mutta itsestä huolehdittu. sama täällä. sellainenkin " vika" on olemassa kuin rintojen liiallinen kasvu. jos olet huomannut, voi olla joku aikakin lihava, mutta rinnat pienet.

Vierailija
12/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko 85DD, eli mikä koko mulle sopii, sattusko jollakin olemaan samankokoiset:) ?? AP

Vierailija
13/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa nyt keltään mitään pidä huolta itestäs -juttuja. Kiitos vaan piristämisyrityksestä...

Vierailija
14/14 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan kuin Bravissimosta liivit ja lisäksi et osta sikaa säkissä. On ehkä kiusallista kun myyjät katsoo, onko liivit sopivat, mutta ainakin saat hyvät. Kun tiedät oikein kokosi, niin myös Stockmannilta ja Sokoksesta saa laatuliivejä, kuten Maidenform, Berlei, Prima Donna, joissa isoja kokoja. Itse ostin ihanat olkaimettomat liivit liikkeestä (70E) merkkiä Prima Donna ja hinta oli 50e. En olisi uskonut, että voisin ikinä käyttää olkaimettomia, joissa rinnat ei lätsähdä. Seppälästä tai vastaavasta en voi liivejä ostaa, mulle käy samoin kun sulle niissä. Mieti niin, että jotkut maksaa hulluja summia silikoneista, sun ei tarvi sijoittaa kun hyviin liiveihin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi