Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko kunnan virkamiehen työaikaan kokoukset illalla?

Vierailija
26.06.2011 |

Sattuuko joku viranhaltija näin juhannussunnuntaina tietämään, että lasketaanko kunnan työntekijän työaikaan iltakokouksissa käytetty aika vai korvataanko se esim palkkiolla kuten luottamusmiehille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä iltakokouksista yleisesti kokouspalkkiot saa. Riippuu tietysti työsopimuksesta...

Vierailija
2/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työpäivä on esim 7 h 15 min ja joka toinen viikko on oltava kokouksessa, joka on vaikka kello 18-22...

Eli kertyykö noista iltakokouksista ylityötä eli saldona pidettävää vapaata, vai korvataanko ne palkassa tai palkkiolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työaioka, illalla tehdyt tunnit otetaan jonain päivänä pois, joillakin on ns työaikapankki. Jos ei ole työaikaa, voi sitten itse päättää milloin ehtii lähteä aiemmin töistä pois kun on toisena iltana ollut pitkään. Johtoporras (ei työaikaa) taitaa usein kyllä vaan tehdä niitä iltahommia ilman että saa niistä erikseen vapaata tai palkkaa,on huomioitu jo korkeammassa lähtöpalkassa.

Vierailija
4/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillinen palkkio, joka on usein törkeän pieni vaivaan ja menetettyyn vapaa-aikaan nähden!

Vierailija
5/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakin käytäntöä on ollut ja jos kyse on omasta työstäsi, niin ota selvää omasta sopimuksestasi,

Minä olen tällä hetkellä sellaisessa työssä, jossa maksetaan kokouspalkkio, kun ovat lautakunnan kokouksia. Aikaisemmin toisessa työssä se oli työaikaa.

Vierailija
6/6 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut virkaa, jossa esitellään monijäsinisille toimielimille, joiden kokoukset ovat usein iltaisin. Luultavasti minulle ei tule kokonaistyöaikaa ja korkeaa palkkaa, koska en ole johtava viranhaltija tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi