Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa flirtillä?

Vierailija
26.06.2011 |

jos esim. sanoo, toivottavasti näen sinut huomenna - tai ensi kerralla sitten baarissa laulat kanssa etc..kyseessä kolleega ja ukkomies. Itsekin varattu ja nautin flirtistä, mutta onko miehen flirtti sama kuin naisen vai `vaarallisempaa` ?

Kuka viisaampi osaa tulkita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella mielipiteitä. Todellakin, asian voi ilmaista monella tapaa. Naurulla olen tulkannut nämä kommentit, mutta silti olen hämilläni. Olimme kerran työmatkalla ja hän tuli n. 1cm päähän minusta ja hipaisee reittäni etc..katselee syvään ja pitkään, halatessa puristaa lujaa, ei halaile muita naispuolisia kolleegoitamme. Hämmentävää, sillä olen tavannut miehen vain pari kertaa eli näemme vain muutamia kertoja vuodessa. Pyytää tulemaan työaikana käymään juttelemassa -sinänsä platonista, mutta eipä kukaan muu tällaisia ehdotuksia tai lämmittelyjä osoita. Ehkä kuvittelen vain tai jopa toiveajattelua, jotain kemiaa kuitenkin on ilmassa :/

Vierailija
2/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toivottavasti näen sinut huomenna - tai ensi kerralla sitten baarissa laulat kanssa "

eihän nuo mitään vaarallisia ole?

mun mielestä flirtin motiivi on se mikä ratkaisee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirtti, niin miehen kuin naisenkin, ei tarkoita mitään sen kummempaa. Se on hetken huvia, kivaa leikkiä. :)

Vierailija
4/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti käsittäisi mitään "toivottavasti näen sinut huomenna" tason juttuja flirtiksi. Joka tapauksessa omalla kohdallani flirttailu ei merkkaa varsinaisesti mitään, olen kehunut naisen vartaloa todella seksikkääksi ja muutenkin kauniiksi ilman, että minulla on ollut mitään aikeita viedä hommaa pidemmälle. Muutenkin tapanani on sujautella kohteliaisuuksia ja lieviä kaksimielisyyksiäkin keskusteluun ilman sen suurempia suunnitelmia. Toki jokainen ihminen on yksilö ja joillekkin se perusflirtti voi olla osoitus syvemmästä kiinnostuksesta. Itse kuitenkin olen parisuhteessa ja luotan omaan itsehillintääni sen verran, että vaikka joskus kehuisinkin toisen naisen ulkonäköä, etten vain yht'äkkiä ajaudu harrastamaan seksiä tämän naisen kanssa.

Vierailija
5/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin torstaina töistä lähtiessä työkaverille (mies) että toivottavasti nähdään ens viikolla ja iskin vielä silmää :O Työkaveri just kertonu miten aikoo vetää juhannuksena perseet olalle ja riekkua sydämensä kyllyydestä jossain merenrantamökillä. Minä tarkotin tuolla "toivottavast nähdään" -jutulla ihan vaan sitä ettei hirveesti itteensä telois...

Vierailija
6/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies voi tarkoittaa sillä että haluan viettää kanssasi loppuelämäni ja toinen, että haluan pesää. Ei kukaan ulkopuolinen voi tietää varmasti, mitä toinen tarkoittaa. Jos tarkoitus jää epäselväksi, ainoa keino on kysyä suoraan. Kehon kielikin kertoo paljon, mutta vaikka mies olisi esimerkiksi katseiden ja eleiden perusteella erittäin kiinnostunut, ei se vielä tarkoita, että hän olisi valmis minkäänlaiseen toimintaan. Ihmisen kättäytymistä kun ohjaavat liskoaivojen lisäksi myös ajattelu, arvot, asenteet ja moraali.

Vierailija
7/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. sanoo, toivottavasti näen sinut huomenna - tai ensi kerralla sitten baarissa laulat kanssa etc..kyseessä kolleega ja ukkomies. Itsekin varattu ja nautin flirtistä, mutta onko miehen flirtti sama kuin naisen vai `vaarallisempaa` ?

Kuka viisaampi osaa tulkita?

Kuulostaa ihan perusjutustelulle. Ehkä en sitten vaan tajua kun kanssani flirttaillaan kun en tosiaan tuollaista vielä flirttinä pidä.

Vierailija
8/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti käsittäisi mitään "toivottavasti näen sinut huomenna" tason juttuja flirtiksi. Joka tapauksessa omalla kohdallani flirttailu ei merkkaa varsinaisesti mitään, olen kehunut naisen vartaloa todella seksikkääksi ja muutenkin kauniiksi ilman, että minulla on ollut mitään aikeita viedä hommaa pidemmälle. Muutenkin tapanani on sujautella kohteliaisuuksia ja lieviä kaksimielisyyksiäkin keskusteluun ilman sen suurempia suunnitelmia. Toki jokainen ihminen on yksilö ja joillekkin se perusflirtti voi olla osoitus syvemmästä kiinnostuksesta. Itse kuitenkin olen parisuhteessa ja luotan omaan itsehillintääni sen verran, että vaikka joskus kehuisinkin toisen naisen ulkonäköä, etten vain yht'äkkiä ajaudu harrastamaan seksiä tämän naisen kanssa.

Siis vaikka sinä et flirttailuilla mitään tarkottaisikaan niin takiaisen voit naisesta saada noilla puheilla. Useammalle naiselle kun tuollainen kaunniksi ja seksikkääksi kehuminen tarkoittaa samaa kuin "olen onneton avioliitossani, naimisissa vain lasten takia ja haluan kiihkeään suhteeseen kanssasi". Nimimerkillä kokemusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä