Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa Anna lehdessä oli ihana juttu Susan Ruususesta.

Vierailija
09.06.2011 |

Ensimmäinen, missä hänelle tehtiin oikeutta.

Lukekaa, se on oikeasti hyvä juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänelle pitäisi tehdä erikseen oikeutta?

Eikös hän ihan itse itsensä aikoinaan tunkenut julkisuuteen, ja saatuaan pakit Vanhaselta hän alkoi lapsellisesti tilittää lehdissä ja jopa kirjassa suhdettaan ja sen yksityiskohtia.

Pääministerin morsian, oli hieman surkuhupaisa kirjan nimi...

Vierailija
2/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten taatusti halua lukea hänestä yhtä ainutta artikkelia. Käännän kiireesti sivua jos sellainen eteen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ohimennen nähnyt Susanin lenkkeilemässä uuden miehensä kanssa kotimaisemissani.

Ihmetellä täytyy, miksi Vanhanen (ainakin näennäisesti koulutettuna ja arvovaltaisena ihmisenä) ko. ihmisen kanssa alunperinkään lähti veljeilemään. Tai, no arvaahan sen.

Vierailija
4/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun loppu oli niin koskettava, että mulle tuli kyyneleet silmiin. Minä muutin kyllä mielipiteeni Ruususesta.

Vierailija
5/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään muuta oikeasti kiinnosta se nainen enää, jos koskaan on kiinnostanutkaan.

Vierailija
6/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi, varsinkin eron jälkeen mä olin hyvä Susan, hyvä kun teki koko kansan tietäväksi miten ero oli tapahtunut. Oli pääministeri tai ei mitää vähän miettiä miten ero tehdään.

Mutta ei, kun jatkoi ja jatkoi. Oli tyyliin ryntäät paljaana jossain lehdessä ja sitten se kirja... huh.

Tällä hetkellä vaikka voittais lotossa 90 miljoonaa ja jakais rahat hyväntekeväisyyteen mua ei kiinnosta sen naisen tekemiset tippaakaan.

Vierailija
7/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään muuta oikeasti kiinnosta se nainen enää, jos koskaan on kiinnostanutkaan.

Vierailija
8/8 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tyyppi, näitä tyrkkyjä on suomessa ihan riittävästi. Hänhän itse hommasi itsensä oikeuteen ja sai siellä sen oikeutensa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Käännän heti sivua lehdestä, jos vain näen näiden ihmisten artikkeleita. Haluan sentään suojella itseäni näiltä ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän